Mala in prikupna zoe je bila zrisana in zasnovana zgolj kot električni avto, čeprav bi poteze 4,08-metrskega vozila z ničelnim izpustom ogljikovega dioksida pri Renaultu najbrž lahko bolje unovčili s klasično tehnologijo in nižjo ceno. Zoe, upoštevaje subvencijo pet tisoč evrov, namreč stane 17 tisočakov in še 79 evrov za mesečni najem baterij.
Upravljanje avtomobila je preprosto. Voznika čakajo lična, zračna in udobna kabina, dovolj prostora spredaj in zadaj, solidni sedeži, razkošen 338-litrski prtljažnik, prečiščena armatura z velikim zaslonom na sredinski konzoli, majhna ročica menjalnika in majhen odprt predal pred njo. Čeprav ponuja zelo slabo razmerje med maso skoraj pol tone in le 65 kilovati moči električnega motorja, pospešuje precej bolje, kot kaže uradni pospešek 13,5 sekunde do sto kilometrov na uro. Merilniki so digitalni in dovolj jasno prikazujejo doseg baterije z zmogljivostjo 22 kilovatnih ur. Ta je ocenjen glede na dozdajšnji vozniški slog in se v praksi le stežka približa teoretičnim 210 kilometrom - a tudi Renault zelo iskreno navaja, da je realen doseg baterije med sto in 150 kilometri. Vsakodnevno uporabnost pri nas poslabša slabo razvita in pomanjkljiva infrastruktura, še posebej zunaj večjih mest. Baterijo bomo na klasičnem omrežju polnili deset ur, na hitrejših polnilnicah polnilne moči 22 kilovatov eno uro, na hitrih, 43-kilovatnih, pa bo 80-odstotno napolnjena v pol ure. Za kabel za hitro polnjenje boste odšteli 90 evrov, za napeljavo na domači vtičnici pa 250. Naša izkušnja z renaultom zoe je bila dobra, a to še ne pomeni, da ta avto sodi v vsako slovensko garažo niti da se nakup dejansko izplača. Razlika v ceni je v primerjavi s ceno klasičnega bencinskega clia okoli tri tisoč evrov, ob tem je ovir, povezanih z dosegom baterije ter dolgim in težavnim polnjenjem zaradi slabe infrastrukture, še vedno veliko.
15.490
evrov je cena renaulta zoe z upoštevano subvencijo Eko sklada.
79
evrov stane mesečni najem baterije renaulta zoe.
210
kilometrov je maksimalni doseg med polnjenji baterije.