Med vse številčnejšimi hibridnimi in električnimi vozili je tudi prenovljeni citroën C4 z novo generacijo turbodizelskega motorja blueHDi 100 S & S in 73 kilovati največje moči. Z njim je C4 velika izjema v kategoriji, ki pa z varčnostjo potrjuje učinkovitost klasične tehnike. Sodobni motor v povezavi s petstopenjskim ročnim menjalnikom izpolnjuje zahteve ekološkega predpisa Euro 6, v povezavi s tehnologijo stop & start in ob uporabi pnevmatik z zelo nizkim kotalnim uporom pa omogoča majhno porabo goriva od 3,3 litra na sto prevoženih kilometrov oziroma zgolj 86 gramov izpustov ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer. Motor zaradi zmanjšanja izpustov ogljikovega dioksida (do štiri odstotke) omogoča občutno znižanje mejne vrednosti emisij dušikovih oksidov.
Če k sila nizkim stroškom na prevoženi kilometer dodamo še nakupno ceno dobrih 15 tisoč evrov, se prenovljeni C4 ponuja kot dobra alternativa zelenim vozilom. Ker ga poganja dizelsko gorivo, vozniku ni treba iskati za zdaj še redkih električnih polnilnih mest v državi ali pa preračunavati, kako in kje se bo odpravil proti cilju.Citroën C4 je z letošnjo rahlo prenovo spredaj sicer pridobil nov svetlobni podpis z LED-diodami in zadaj luči s 3D-učinkom. V notranjosti najdemo nove tipe oblazinjenja in poenostavljeno armaturno ploščo z novim sedempalčnim zaslonom na dotik, ki je umeščen na njeno sredino. Francoz ob tem ponuja razkošno notranjost zaradi medosne razdalje 2,65 metra, sedeži so ergonomsko oblikovani in udobni, zadnja sedežna klop ponuja precej prostora v predelu komolcev (1.451 milimetrov), prostornina prtljažnika pa je s 408 litri največja v tej kategoriji.
15.105
evrov je tržna cena citroëna C4 blueHDI100 S & S.
3,3
je povprečna poraba 1,6-litrskega turbodizla.
408
litrov meri prtljažnik citroëna C4.