Za vesoljskega BMW i3 se zdi, da je prišel iz prihodnosti, v notranjosti pa električni bavarec bolj spominja na mobilno igračko kot avto. Tudi tehnično je zelo napreden, saj gre za prvi velikoserijski avtomobil s povsem karbonsko karoserijo, postavljeno na aluminijasto platformo. Bavarci so za samodejno spajanje karbonskih delov karoserije na novo razvili linijo, avto pa sestavljajo tudi z energijo hidroelektrarn in vetra.
Kupec i3 za ne prav majhen znesek 31.550 evrov (s subvencijo) poleg tehnične naprednosti dobi predvsem veliko pozornosti, zelo hitro pa bo znal ceniti moč in lastnosti elektromotorja, prihranke skozi prevožene kilometre (letno vzdrževanje i3 v primerjavi s 120d naj bi bilo cenejše kar za tretjino), nenavadno oblikovano notranjost in precejšnjo prostornost glede na zunanje mere. BMW i3 v dolžino namreč meri natančno štiri metre, medosna razdalja pa ponuja 257 centimetrov, v avtu tako dovolj prostora najdejo štirje potniki. V prtljažnik gre zmernih 260 litrov, s podiranjem klopi pa se prostor poveča na 1.100 litrov.Ko i3 neslišno poženeš po cesti, zlahka misliš, da si v športniku. Elektromotor namreč zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) in tako rekoč takoj ponudi celotni navor 250 newtonmetrov.
V praksi to pomeni, da se i3 z mesta do sto kilometrov na uro izstreli v 7,2 sekunde, za pospešek med 80 in 120 kilometri na uro pa potrebuje slabih pet sekund.Vožnja z i3 pa pod črto vseeno ni tako zabavna, kot bi si lahko mislili. Če odmislimo dodatno osredotočenost na pešce, ki takšnih vozil (še) ne zaznavajo kot del sedanjosti (tudi tukaj je koristen sistem za preprečevanje naleta, ki s piskom in grafiko opozori na pešca), so glavne težave čas polnjenja, pomanjkljiva infrastruktura pri nas in doseg. Ta z enim polnjenjem uradno znaša med 130 in 170 kilometri, v praksi pa je velik uspeh prevoziti več kot sto kilometrov.
31.550
je cena BMW i3 z upoštevamo subvencijo Eko sklada.
190
kilometrov je maksimalen doseg baterije.
8 ur
traja polnjenje baterije BMW i3 prek stenske polnilne postaje.