To se zadnje čase spreminja - končno, bi lahko rekli, a mercedes-benz razreda S vseeno še danes deluje kot avto iz drugega sveta. Avto, ki je že zdavnaj prestopil meje nemške znamke, ki sicer slovi po razkošju in tehniki, a vsaj razkošja nikoli ni prav dobro znala vcepiti manjšim limuzinam.
Razred S pa se vselej zdi kot vrhunec ponudbe v višjem avtomobilskem razredu, v lastni hiši in med tekmeci. Novi S sicer ne bo všeč vsakomur, kdor išče dinamiko BMW 7, pa mišice in vozniško okolje audija A8, se v S ne bo počutil najbolje. Za tiste, ki v ta razred vstopajo zaradi razkošja, tehnike in inovacij, tudi udobja prvega razreda, pa je S še vedno prva in edina izbira. Če kupec poleg osnovnih sto tisočakov za šestvaljni dizel ali drobiž manj za štirivaljni dizelski hibrid doda še nekaj deset tisočakov, dobi maserko s 14 spretnimi prsti (zračnimi blazinicami) v posameznem sedežu. Sedeži so tudi greti in hlajeni, ogrevanje pa si je mogoče omisliti tudi za naslone za roke. Edinstven kos opreme so tudi senzorji, ki s posebno kamero spremljajo cestišče in prilagajajo čvrstost vzmetenja. V praksi delujejo izjemno, tudi precej grbave ležeče policaje boste občutili kot ravno cesto.
Novi S ima tudi skoraj 500 LED-luči, od teh jih okoli 300 skrbi za osvetlitev potniške kabine, druge so skrite v žarometih. Na področju varnosti je S z novimi in izboljšanimi sistemi zapeljal še dlje. Radarski tempomat distronic plus deluje ves čas, tudi v strnjenih kolonah. Hkrati avto drži znotraj voznega pasu, torej vozi skoraj sam, in še bi lahko naštevali. Ni za skromneže, torej za razkošje zahteva razkošje v denarnici, razvajanje v prvem razredu stane najmanj 90, s primerno opremo pa 120, 130 tisočakov.
89.990
evrov je tržna cena mercedes-benza S 300 bluetec hybrid.
2.492
evrov je mesečni najem mercedes-benza S 300 bluetec hybrid z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
4,4
litra je povprečna poraba 2,1 turbodizla z električno pomočjo.