Ko so menedžerji v času krize, ne sicer na vseh trgih, bežali iz najvišjih razredov, se je marsikateri izmed njih ustavil razred niže, kamor sodi tudi BMW serije 5. Ko je BMW kriznim časom še prilagodil tehniko, zmanjšal porabo goriva in avto pred dvema letoma prenovil v podrobnostih, so prodajne številke poskočile kljub sorazmerno visoki starosti te limuzine in karavana, ki dosega že pet let.
Zadnja generacija BMW serije 5 je na trg zapeljala že v razmeroma odmaknjenem letu 2010, a so jo inženirji in oblikovalci tako dobro sestavili, da je bila predlanska prenova razmeroma skromna, predvsem je šla v podrobnosti in je temu modelu zagotovila daljšo življenjsko dobo. Peticam so preoblikovali prednje luči - njihov profil je zdaj ožji, namenili so jim še serijske ksenonske žaromete, za doplačilo prilagodljiva LED-svetila, v ohišja zunanjih ogledal pa so vključili bočna smernika. Preoblikovani so tudi rešetke hladilnika, odbijači in platišča. To se je zgodilo že predlani, lani pa je BMW 5 dobil še nekaj drugih manjših sprememb, ki so del vsakoletne osvežitve vseh modelov BMW.
Med njimi je najpomembnejši dvolitrski turbodizelski motor v 520d, ki je zaradi skromnih izpustov in porabe goriva le dobre štiri litre, v praksi pa šest, zaradi večje moči 140 kilovatov in 400 newtonmetrov navora pa predvsem precej tišjega in bolj uglajenega teka postal osrednja izbira. Štirivaljnik je več kot deset tisočakov cenejši od šestvaljnega turbodizla, cena s popustom in samodejnim menjalnikom je dobrih 46 tisoč evrov, najem pa je z dobrimi 1.300 evri med najugodnejšimi v tem razredu. BMW 5 je torej še vedno v odlični formi, kljub jeseni življenja tega modela.
46.315
evrov je tržna cena BMW 520d s samodejnim menjalnikom.
1.307
evrov je mesečni najem BMW 520d z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
4,1
litra je povprečna poraba dvolitrskega turbodizla.
Vir: ALD Automotive