Avto

Ptič, ki leti v svojo smer

Novi espace razen imena in dolžine s predhodnikom grand espaceom nima popolnoma nič skupnega, postal je veliki crossover, mešanec med karavanom in športnim terencem

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.04.2015 22:30
Dopolnjeno: 04.05.2015 15:31
Čas branja: 1 min

Renault ima pionirstvo v krvi, vedenje, kdaj je treba kaj spremeniti, pa tudi. Za espacea, pionirja velikih enoprostorcev na stari celini, tako ni bilo več dovolj prostora in zaslužka, zato je Renault koncept postavil na glavo. Novi espace razen imena in dolžine s predhodnikom grand espaceom nima popolnoma nič skupnega, postal je veliki crossover, mešanec med karavanom in športnim terencem, ptič, ki leti v svojo smer.

P3261106.1429221331.jpg.o.600px.jpg
Espaceova stara zasnova ni šla več v denar, zato je novi popolnoma drugačen. Nižji, a s trebuhom dlje od tal, bolj dinamičen, a manj prostoren in bolj imeniten.

P3261041.1429221332.jpg.o.600px.jpg
Eleganca in uporabnost: 8,7-palčni zaslon na dotik je postavljen pokonci.

Kljub temu - če izhajamo iz starega espacea, se je zgodilo naslednje: karoserija je dolga 4,86 metra (toliko kot pri grand espaceu), od tal je dvignjena 16 centimetrov (štiri več kot prej) in visoka 1,68 metra. V kabini ima espace pet ali sedem sedežev, prostorsko pa zaradi drugačne zasnove ni tako izrazit kot njegov predhodnik, a je v prvi in drugi vrsti vseeno razkošen. Enak pridevnik si zasluži tudi 660-litrski prtljaž­nik.Kljub podobnim meram je zaradi uporabe lahkih materialov za 250 kilogramov lažji, osnovni tehta še vedno zajetnih 1.697 kilogramov, novi motorji pa so za 20 odstotkov varčnejši. Dizelska 1,6 dci s 96 oziroma 118 kilovati porabita le 4,4 oziroma 4,6 litra, med preizkusom pa je močnejši stroj popil še vedno ugodnih 6,2 litra. Najmočnejši, 1,6-litrski turbobencinar s 147 kilovati (iz clia R. S.) je najbolj živahen, a tudi precej žejen. Novi espace ima še sistem multisense, ki usklajuje delovanje tehničnih sistemov: podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles 4Control, elektronskega nadzora obes ter osvetlitve in ozvočenja. V kabini ponuja pokončen 8,7-palčni zaslon na dotik, kratko in elegantno prestavno ročico ter vrtljiv gumb vmesnika, s katerim ukazujete različnim funkcijam v avtomobilu. Ambient je prijeten in razkošen, še vedno zračen, a ne več enoprostorski kot pri predhodniku.

P3261011.1429221333.jpg.o.600px.jpg
Znane in zelo skladne poteze, espace je velik captur.



29.990

evrov je redna in tržna cena espacea dci 130 life.

1.020

evrov je mesečni najem espacea dci 130 life z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

Vir: ALD Automotive

4,4

litra je povprečna poraba 1,6-litrskega turbodizla.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

23.04.2015
28.04.2015
FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

FINANCE
Avto
Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi
Avto
AvtoAlbina Kenda Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena pogajanja, zdaj pa, da pogajanja o združitvi že tečejo; kot je znano, je Renault stoodstotni lastnik novomeške tovarne avtomobilov Revoz

FINANCE
Avto
Renault in Nissan končno pod eno streho
FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)