Peugeotova admiralska ladja je leta 2011 nadomestila modela 407 in 607, pogled k tekmecem pa pokaže, da so se Francozi prenove lotili pravočasno in na primernih mestih. Zunanja podoba peugeota 508 po prenovi ostaja samosvoja, hkrati še bolj izžareva eleganco in prestiž, že kar nekoliko bahav pa hitreje pritegne pozornost mimoidočih. Elegantni 508 želi ugajati manj konservativnim kupcem, hkrati se ponuja kot udobna poslovna limuzina za privlačno ceno - s Peugeot financiranjem je vstopni 2.0 HDi 120 kW active z LED-žarometi in navigacijsko napravo na voljo za manj kot 24 tisočakov.
Logotip leva je poslej na prednji maski, nova sta prednja žarometa z dnevnimi LED-lučmi, spremenjeni so tudi odbijač, maska in pokrov motorja, zadaj so drugačni odbijač, pokrov prtljažnika in LED-žarometi. V razredu, kjer štejejo tudi centimetri, je 508 s prenovo pridobil skoraj štiri v dolžino (483 centimetrov) in izgubil dobra dva v širino (183 centimetrov). Medosje ponuja radodarnih 282 centimetrov (nekateri tekmeci manj), kar je dovolj tako za dolgine spredaj kot tudi za spodobno vožnjo zadaj, pri tem pa zadek s klasično majhno odprtino vase pospravi 545 litrov, s podrto zadnjo klopjo pa 1.244.Vozniška kabina se s prenovo ni pomembneje spremenila, največjo novost tako pomeni sedempalčni barvni zaslon SMEG+, ki je od druge stopnje opreme naprej občutljiv za dotik. Z njim upravljamo multimedijske naprave, navigacijski sistem, telefonijo in povezovanje, preostale funkcije v vozilu pa s (preveč) stikali na volanu. Glede na »pametni« čas bi mu lahko vdihnili sodobno povezljivost in digitalne prikazovalnike - modernost po svoje dokazuje s prosojnim zaslonom pred vetrobranskim steklom, kjer se prikazujejo glavni podatki, tudi hitrost vozila.
24.941
evrov je tržna cena peugeota 508 2.0 HDi 160 active z dodatno opremo.
868
evrov je mesečni najem peugeota 508 2.0 HDI 160 active z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
4,6
litra je povprečna poraba dvolitrskega turbodizla.