Mazda6 je eden tistih modelov tega proizvajalca, ki se je že zapisal med uspešnice. To je veljalo za prvo, drugo in tudi tretjo generacijo. Zadnja je na trgu obstala, čeprav so kupci vse manj naklonjeni klasičnim limuzinam in karavanom. V zadnjih dveh letih je v svetu našla 275 tisoč kupcev, pogosta pa je tudi na naših cestah.
Še sveža japonka pa je že doživela prenovo, ki je na videz skromna, a v podrobnostih bolj temeljita. Zunaj je osvežitev zajela masko ter prednje in zadnje luči, linije oblikovalskega jezika kodo so zdaj bolj poudarjene in prepoznavne. V kabini pa je šestica dobila sedempalčni zaslon na dotik, večje predale (na sredinski konzoli ga prekriva roleta) in nova stikala. Kupec ima možnost doplačati projektor na prednje steklo (head-up display) in prvič tudi štirikolesni pogon, znan iz mazde CX-5, ta stane dva tisočaka. Vse mazde6 imajo zdaj električno parkirno zavoro, motorna paleta pa je ostala popolnoma enaka. Mazda6 nikoli ni skromna, zato že osnovna dizelska različica CD150 challenge ponuja bogato opremo ter močan, tih in zelo varčen 2,2-litrski motor. Ta različica je tudi najboljša izbira, teže pa se je odločiti med karoserijskima oblikama.Limuzina in karavan se razlikujeta po obliki zadka, dolžini in prostoru v kabini, ne pa tudi po ceni. Limuzinska različica je enaka na vseh trgih, dolga je kar 4,87 metra in ima nekaj dodatnih centimetrov za kolena na zadnji klopi. Karavanska meri 4,8 metra in pogoltne 522 litrov prtljage ali 33 več kot limuzina, marsikdo pa pogreša petvratno različico iz prve in druge generacije. Ne glede na obliko ima mazda6 enak značaj, voznika in potnike navdušuje z dinamiko, manj pa z udobjem v vožnji.
25.890
evrov je redna in tržna cena mazde6 CD150 challenge.
896
evrov je mesečni najem mazde6 CD150 challenge z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
3,9
litra je povprečna poraba 2,2-litrskega turbodizla.