Ford ima s svojim mondeom že od nekdaj dober posluh za poslovne potrebe, čemur pritrjujejo podatki o prodaji flotnim kupcem. Novi mondeo je v Evropo prišel z dveletno zamudo, vendar vseeno prijetno presenetil. K temu pripomore v hišnem slogu oblikovan prednji del, ki prinaša veliko in prepoznavno trapezoidno masko, tanke in po želji povsem prilagodljive LED-žaromete ter na več delov razdeljen motorni pokrov, kar še poudari dinamičnost. Prav takšna je tudi za štiri centimetre nižja bočna linija, zadek pa v spomin kaj hitro prikliče predhodnika - luči so nove, spremenjene in predvsem ožje.
Karoserijske različice so znova tri, ob skoraj enakih merah glede na predhodnika (4,87 metra dolžine, 1,85 metra višine, 2,85 metra medosja) pa bodo kupce poskušali prepričati s povsem novo notranjostjo, kakovostnejšo izdelavo, bogato serijsko opremo, prostornostjo, naprednim glasovnim upravljanjem SYNC 2 in sodobno multimedijo. Oblikovalci so s sredinske konzole odstranili številne nepotrebne gumbe, njihove funkcije pa preselili na osempalčni zaslon, občutljiv za dotik. Armaturna plošča je mehka na otip in skrbno obdelana. Sedeži so na novo oblikovani in tanjši, ponujajo tudi masažo, glede na dinamičen ugled znamke pa bi lahko ponudili več bočne opore.Asa v rokavu pomenijo še vsestranska izbira dizelskih in bencinskih turbomotorjev (kmalu tudi z večkrat nagrajenim litrskim ecoboostom) z močmi od 85 do 177 kilovatov - v ponudbi bo tudi hibrid s sistemsko močjo 138 kilovatov -, možnost štirikolesnega pogona in samodejnega menjalnika (tudi z dvojno sklopko) ter številni najsodobnejši varnostni pripomočki. Mondeo na evropski trg morda prihaja prepozno in v težkih razmerah, saj je novega aduta pokazal tudi Volkswagen, proti kateremu se bo bojeval z nižjimi cenami.
25.280
evrov je tržna cena mondea 2.0 TDCi titanium.
808
evrov je mesečni najem mondea 2.0 TDCi titanium z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
4,4
litra je povprečna poraba dvolitrskega turbodizla.