Toyota je z yarisom pri kupcih do zdaj igrala na kompaktne mere, nekatere tehnične posebnosti, varčnost ter pregovorno kakovost in zanesljivost, s prenovo pa je želela stopiti iz množice in zaigrati na čustva. Po prenovi yaris pozornost še najbolj zbuja s sprednje strani, ki jo krasi zajetna maska s stilskim poudarkom na veliki črki X, zadnje luči pa so zdaj povsem rdeče in dajo pridih elegance. Predvsem zaradi odbijačev je avto v dolžino pridobil sedem centimetrov in meri 395 centimetrov, medosna razdalja, prostornost spredaj in zadaj ter prtljažni prostor (280 litrov) pa so takšni kot prej.
Oblikovalci in inženirji so veliko delovnih ur vložili v dodelavo notranjosti. Ta prinaša precej boljše materiale na sedežnih in vratnih oblogah ter živahne barvne kombinacije, ki razbijejo črnino. Sredinska konzola je postavljena dva centimetra višje, spremenjena je oblika zračnikov. Guma, ki pokriva večinski del armaturne plošče, je zdaj debelejša ter prijetnejša in mehkejša na otip, kakovost izdelave pa je odlična.Prenovljeni yaris ima čvrstejše vzmetenje in karoserijo, tudi zaradi drugačnega krmiljenja električnega serva je občutek na volanu zdaj boljši in prinaša več veselja v vožnji. Yaris se je vozniško tako nekoliko približal uveljavljenim nemškim tekmecem, v plus mu štejemo še majhen obračalni krog in lahkotnost volana.Voznika in potnike pričaka zatesnjena potniška kabina, ki je ena tišjih v razredu. Na voljo je s štirimi različnimi motorji, med njimi tudi kot hibrid (ta pomeni 30 odstotkov prodanih vozil v Evropi), na dnu ponudbe je enolitrski trivaljnik, dolgoprogašem je namenjen 1,4-litrski dizel.
11.300
evrov je redna cena toyote yaris 1.33 luna.
550
evrov je mesečni najem toyote yaris 1.33 luna z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
4,9
litra je poraba štirivaljnega bencinarja..