Opel corsa na zunaj ne skriva, kdo so njeni sorodniki. S podobnim »nasmeškom« na prednji maski nase opozarja adam, žarometi, vključno z dnevnimi LED-lučmi, so takšni kot pri večji astri ali še večji insignii. Tudi zadek je oblikovan v prepoznavnem hišnem slogu, na boku ima corsa lahko en ali dva para vrat, kar kaže tudi na njen raznovrstni značaj.
Corsin prtljažnik je ob tem opremljen z dvojnim dnom, ob zloženih zadnjih sedežih (klop je deljiva v razmerju 60 proti 40) pa se njegova prostornina poveča z 285 na 1.120 litrov. Žal so oblikovalci corso prikrajšali za vzdolžni pomik sedežev, kar je vse bolj cenjena vrlina pri manjših vozilih.Kljub sila seksi oblinam, do mesta prijaznim meram ter udobju in prostornosti za pet odraslih potnikov corsa še največ sprememb prinaša v notranjosti in pod kožo, kjer so inženirji zelo dobro uglasili in bolj športno naravnali podvozje, za dodaten odmerek iskrivosti pa poskrbi nov litrski turbotrivaljnik. V ponudbi je tudi 1,4-litrski turbo, ob tem so kupcem na voljo že znani 1,2- in 1,4-litrski atmosferski motorji ter izdatno posodobljena 1,3-litrska turbodizla CDTI. Motorji so spojeni s šeststopenjskim ročnim ali petstopenjskim robotiziranim menjalnikom easytronic.Oblikovalci so na področju ergonomije, oblike in kakovosti letvico dvignili vsaj stopničko višje. V kabini je mogoče čutiti pridih elegance, materiali so občutno boljši kot prej, tako na pogled kot na otip, pritegnejo tudi zanimivi in raznovrstni vzorci sedežnih prevlek. Armatura je na otip mehkejša, corsa pa je postala tudi pametnejša in na cesti pozornejša, za kar poskrbi cel kup novih tehnologij.
11.790
evrov je redna cena opel corse 1.4 turbo enjoy.
604
evrov je mesečni najem opel corse 1.4 turbo enjoy z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
5,3
litra je povprečna poraba štirivaljnega turbobencinarja.