Focus je s prenovo dobil aktualni hišni obraz v obliki šestkotne prednje maske s petimi kromiranimi letvicami. Z novo podobo je bolj napadalen, športnejši, zaradi kroma in dnevnih LED-žarometov tudi elegantnejši. Polikan in bolj skladen je tudi zadnji del, osnova z merami in štirimi karoserijskimi oblikami vred pa je ostala enaka.
V kabini je največja novost osvežena sredinska konzola z velikim informacijskim zaslonom na dotik in multimedijskim vmesnikom SYNC 2, ki omogoča dostop do različnih ukazov (glasovno in ročno) v le nekaj korakih. Selitev ukazov na zaslon je precej zmanjšala število stikal, voznikovo delovno okolje je zato bolj urejeno in prečiščeno. Zaradi mehkejše plastike tudi bolj prijetno.Vozne lastnosti, ki so bile vselej v samem razrednem vrhu, so zdaj še boljše. Volanski servoojačevalnik je nastavljen na novo, odzivni čas je krajši, zabave je še več, obljubljajo pri Fordu, motorji pa so bolj togo vpeti kot doslej. Pri tehniki so omembe vredni še izboljšan sistem za preprečevanje naleta, aktivna pomoč pri parkiranju, radarski tempomat in sistem za mrtvi kot.Temeljito osvežena je tudi motorna paleta, ki sledi smeri zmanjševanja prostornine in porabe ob enakih ali boljših zmogljivostih. Povsem novi so 1,5-litrski turbobencinar 1.5 ecoboost s 110 oziroma 134 kilovati ter enako velik turbodizel s 70, 77 oziroma 88 kilovati. Najvarčnejši dizel v različici econetic v povprečju porabi le 3,4 litra plinskega olja na sto kilometrov in v ozračje izpusti 88 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Motorji so kombinirani s pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom powershift z dvema sklopkama.
16.820
evrov je tržna cena forda focusa 1.5 TDCi trend.
597
evrov je mesečni najem forda focusa 1.5 TDCi trend z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
Vir: ALD Automotive
3,8
litra je povprečna poraba 1,5-litrskega turbodizla.