Citroën je prenovil model C4, ki je dobil nove žaromete spredaj in zadaj, spremenjena so aluminijasta platišča, devetim pa so dodali še dve novi barvi. Kupce naj bi privabil tudi z novimi varčnejšimi motorji, ročnim ali samodejnim menjalnikom ter spremenjenimi imeni paketov opreme (skupaj na voljo kar 25 različic, 12 bencinskih, 13 dizelskih), prečiščeno notranjostjo, nekaj nove tehnike in predvsem z izdatnimi popusti. Ti se začnejo pri okoli tri tisoč evrih (štiri tisoč s financiranjem), pri dražjih različicah pa dosežejo skoraj 5.700 evrov (6.700 s financiranjem).
Medtem ko na zunaj ni veliko sprememb, je drugače v nosu in notranjosti, ki je zdaj dobila tudi sedempalčni zaslon na dotik, poseben poudarek pa so Francozi namenili udobju v vožnji. Tega ob pregovorno citroënovski mehkobi v vožnji povečuje še nižja raven hrupa v potniškem prostoru, za kar poskrbijo boljša stekla in izolacija. Udobni sedeži so dobili na otip prijetnejšo tkanino, na voljo sta tudi masaža in električno nastavljivi ledveni del.Skupaj s prenovo v C4 prihajajo tudi motorji zadnje generacije: turbobencinska trivaljnika puretech s 110 konji in ročnim menjalnikom ter 130-konjski s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in turbodizelska štirivaljnika blueHDi s sto oziroma 120 konji. Stokonjski model s sistemom start & stop ob tem normno porabi le 3,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov in v zrak spusti 86 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.Prenova vozila - v dolžino meri 433 centimetrov, ponuja 261 centimetrov medosne razdalje ter dokaj velik 380- oziroma 408-litrski prtljažnik - prihaja pravi čas, saj je predhodnik ob novejši in tehnično naprednejši konkurenci začel izgubljati sapo.
15.105 evrov je redna cena citroëna C4 live HDI 100 SS BVM
598 evrov je mesečni najem citroëna C4 live HDI 100 SS BVM z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov Vir: ALD Automotive
3,3 litra je povprečna poraba turbodizla.