Leta 1947 se je v Wolfsburgu vse začelo s svinčnikom in preprosto skico, tri leta pozneje pa je na ceste zapeljal kultni transporter T1, znan tudi kot bulli. Robusten in brezkompromisen je osvajal množice po vsem svetu, prodajne številke pa je krepilo kar pet generacij. Skupaj so pri Volkswagnu prodali kar 12 milijonov transporterjev, dva milijona v zadnji generaciji, zdaj pa je napočil čas za T6.
Novi transporter je povzel hišne poteze novih modelov z bolj ostrimi linijami, nadgradili so varnostne elemente, udobje, izboljšali vozne lastnosti ter mu vgradili varčnejše motorje. Kupce bo razveselil podatek, da bo avto občutno cenejši. Za vstopni model bo v Nemčiji treba odšteti dobrih 23 tisoč evrov, vstop v svet potniškega multivana pa se bo začel pri 30 tisočakih.
Transporterja bosta poganjala dva motorja v šestih različicah. Pri dizlih bo na voljo 2,0-litrski štirivaljnik z 62, 75, 110 in 150 kilovati (84/102/150/204 KM), pri bencinskem pa 2,0-litrski s 110 ali 150 kilovati (150/204 KM).
Poraba glede na predhodnika je nižja za 15 odstotkov. Kupec bo pri tem lahko izbiral tudi med številnimi varnostno-asistenčnimi pripomočki, ki jih imajo že ostala vozila v koncernu, ob začetku prodaje pa bodo ponudili tudi bogato opremljen Generation Six.