Po devetletni sagi naj bi promet po hitri cesti Koper - Izola končno stekel v začetku junija. Predor so gradili dlje kot najdaljšega na svetu. Dela se bodo sicer po zagotovilih DRI končala do pogodbenega roka, to je do 16. maja, nato pa bodo sledili še trije tehnični pregledi, in sicer za elektro-strojno opremo za Markovec, za sam predor in za celotno traso hitre ceste. Skupna vrednost naložbe v predor in hitro cesto znaša okoli 157 milijonov evrov.
Kot je danes ob ogledu del na trasi Koper - Izola dejal Franc Likar iz DRI, ki je inženir pri projektu, izvajalec sledi terminskemu planu odprtja hitre ceste med Koprom in Izolo. "Za zdaj ne vidimo razloga, da del ne bi končali do 16. maja," je zatrdil in dodal, da pa končanju del sledi tehnični pregled, ki terja vrsto dokumentacije, zato bodo odsek odprli nekoliko kasneje.
DRI z izvajalcem del, družbo CPG Nova Gorica, že zdaj intenzivno dela na pripravi dokumentacije za tehnični pregled. Tehnična pregleda za elektro-strojna dela za predor Markovec in za sam predor bosta po Likarjevih besedah verjetno opravljena že v maju, ko bodo končana dela na hitri cesti, pa bo sledil še zadnji, to je za celotno traso.