Fordovemu velikemu enoprostorcu galaxyju je v zadnjih 20 letih uspelo nekaj, kar je le redkokateremu tekmecu. Prvič, obdržal se je na trgu, kjer prodaja velikih enoprostorcev upada, zato se redčijo tudi tekmeci in drugič: uspel je preživeti kljub zelo dolgi življenjski dobi - prva generacija je z vmesno osvežitvijo živela med leti 1995 in 2005, druga pa med 2006 in 2015. Sedaj je tu galaxy Tretji, v celoti nov veliki enoprostorec, ki ima kot v prejšnji generaciji veliko skupnih genov s četrt številke manjšim fordom S-max.
Osnovne poteze novega galaxyja se niso kaj prida spremenile, velikoprostorec je namreč še vedno v službi prostora, zato ne dovoljuje korenitih oblikovnih sprememb. Podrobnosti pa so skrbno dodelane, od elipsoidnih žarometov, ki segajo globoko v stranska blatnika, dvignjenega motornega pokrova, izbočene prednje maske z orkimi prečnimi letvicami v stilu novodobnih fordov, večjih steklenih površin do novih zadnjih žarometov vtisnjenih v boke in črno obarvan del zadnjih prtljažnih vrat. Bok avtomobila krasijo še kromirane obrobe vrat in ostra linija v višini kljuk.
Kakšne so notranje in zunanje mere galaxyja, Ford še ne razkriva (prejšnji je bil dolg 4,82 metra). Objublja pa še več prostora in prilagodljivosti. Posebnost je samodejno zlaganje zadnjih petih od skupaj sedmih sedežev, ki ga sproži gumb v prtljažnem prostoru, enako zmore tudi novi renault espace. Z istim gumbom lahko zadnjo vrsto tudi postavimo pokonci. Zunanja sedeža druge sedežne vrste pa lahko z eno potezo zložimo in prekicnemo naprej. Vseh pet sedežev druge in tretje vrste je enake, torej polne, velikosti. Zloženi ustvarjajo ravno prtljažno dno, družinskega velikoprostorca pa v hipu, ko je to potrebno, spremenijo v dvosedežni dostavnik.
Načelo fordovih inženirjev ob snovanju galaxyja je bilo ponuditi še več udobja in razkošja osebnih avtomobilov, kar so ponazorili tudi z videom iluzionista Darcyja Oaka z imenom "prvi razred" (spodaj). K temu bodo pripomoglji nekateri dodatki kot so masažni prednji sedeži nastavljivi v osemih smereh in z 11 napihljivimi zračnimi blazinicami, pameten tempomat ki s pomočjo kamere zazna obcestne table za omejitev in hitrosti in aktivno poseže v vožnjo in namesto voznika prilagodi hitrost omejitvam. Pomoč pred trkom bo s samodejnim zaviranjem zmanjšala ali preprečila posledice trka, nastavljivi LED žarometi pa s samodejnim senčenjem svetlobnega snopa preprečujejo slepenje nasproti vozečih. Na prečiščeni armaturni plošči pomembno vlogo igra fordov sistem Sync2, ki omogoča številne glasovne ukaze, z njimi pa nadomešča veliko število gumbov.
Tehnično galaxyja označuje novo podvozje z zadnjo premo z integralnim členom iz novega mondea in štirivaljni motorji z močjo od 88 kilovatov (120 konjskih moči) do 176 kilovatov (240 konjskih moči). Dizelski prednjačijo, vsi imajo dva litra prostornine in moč 88, 110 oziroma 132 kilovatov, biturbo različica pa razvaja s 155 kilovati (210 konjskimi močmi) in 450 newtonmetri navora. Bencinski 1,5 litrski ecoboost ponuja 118 kilovatov (160 konjskih moči), dvolitrski ecoboost pa 176 kilovatov oziroma 240 konjskih moči.
Video iluzionista Darcyja Oaka