Avto

S prenovo Hyundai i30 vstopa tudi med športnike

Hyundai je v Slovenijo pripeljal osveženi model i30, ki ga poleg modernejše podobe, varčnejših motorjev, več udobja in varnosti krasi tudi novi turbo motor. Ob enakih cenah kot doslej naj bi i30 letno kupilo prek 600 Slovencev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.04.2015 00:30
Čas branja: 4 min

Hyundai-i30-FL-069-1.1428011218.jpg.n.960px.jpg

Hyundaijeva oblikovalska filozofija »Fluidic sculpture« je bila na trgu dobro sprejeta, saj je nakupni razlog številka 1 postal prav dizajn. Eleganca, atraktivnost in dinamičnost druge generacije modela i30 so tudi pripomogli k spremembi percepcije dojemanja Hyundaija v Evropi, osveženi model pa naj bi tri leta po lansiranju uspeh le še nadgradil.

Hyundai-i30-FL-080-1.1428011268.jpg.s.960px.jpg

Prenovljeni Hyundai i30 je zdaj pripeljal tudi v Slovenijo, paleto znova sestavljajo tri različice (3-vratna, 5-vratna in karavanska). Vse se ponašajo z nekoliko osveženo podobo, tremi novimi barvami in nekaj platišči, izboljšano motorno učinkovitostjo, novim menjalnikom in 1,4-litrskim motorjem ter številnimi funkcijami, ki povečujejo udobje in varnost. Kot pika na i je tukaj še novi zmogljivi 1,6-litrski bencinski turbo motor s 137 kilovati (186 KM), s katerim Hyundai v i30 vnaša dirkaški duh ter z njim pogumno vstopa v razred "hot hatchev". Več spodaj

Hyundai-i30-FL-097-1.1428008854.jpg.n.960px.jpg

Za osveženi Hyundai i30 bo treba pripraviti najmanj 11.990 evrov (1.4 CVVT Life) pa vse tja do 26.450 evrov, kolikor stane i30 Turbo Impression. Najcenejši dizel 1.4 CRDi stane 12.990 evrov, 110-konjski 1.6 CRDi, ki je tudi najpogostejša izbira slovenskih kupcev pa z osnovno opremo Life stane 14.490 evrov oziroma 16.100 s 136-konjsko različico 1.6 CRDi motorja. V osnovi so cene take kot prej, spremenili so se le paketi, ki zdaj ponujajo nekaj več opreme, avto pa pet let in brez omejitev kilometrov spremlja tovarniška garancija.

i30-3-4-Back-wagon-4c.1428012695.jpg.n.960px.jpg

Bogatejši paket Comfort osnovni i30 sicer podraži za 1.200 evrov, Style še za tisočaka, s paketom Xenon pa cena zraste še za 2.400 evrov. Karavan je od 3- in 5-vratne različice dražji za tisoč evrov, najbolje prodajana različica (i30 wagon 1.6 CRDi 110 Comfort) pa velja 16.690 evrov. V vseh cenah je že upoštevan prihranek v višini 2.000 evrov, mesečno naj bi i30 pri nas našel 50 kupcev ter enega, ki bo posegel po turbo različici.

Hyundai-i30-FL-018-1.1428009517.jpg.e.960px.jpg

Prenova i30 ni posegala v mere vozila, ključne dimenzije tako ostajajo enake kot prej (dolžina 430-448,5 cm, širina 178 cm, medosna 265 cm), pri čemer gre v osnovi v prtljažnik 378 (3- in 5-vratna izvedenka) oziroma 528 litrov (wagon) in je z zlaganjem sedežev povečljiv na 1.316 oziroma 1.642 litrov. Avto so zasnovali v nemškem tehničnem centru, nastaja pa še naprej v čeških Nošovicah.

Hyundai-i30-FL-025-1.1428009630.jpg.n.960px.jpg

Rahla osvežitev zunanjosti prinaša predvsem novo, izrazitejšo masko motorja, v nekaterih različicah bi-ksenonski žarometi ter rahlo spremenjene zadnje luči. Dosedanjim 12 barvam karoserije se pridružujejo tri nove, s strani pa i30 osvežujejo nova 16-, 17- ali 18-palčna platišča.

Hyundai-i30-FL-005-1.1428009723.jpg.s.960px.jpg

Tudi v notranjosti večjih sprememb ni, na voljo so črno, bež in modro oblazinjenje blaga, kombinacijo blaga in usnja ali prestižnega usnja. Za večje udobje potnikov skrbi boljša zvočna izolacija, tudi vibracij je manj.

Prenova tako večjih sprememb na pogled ne prinaša, več novega pa je pod kožo. Nov krmilni mehanizem je odziven, hiter in natančen, kar poskrbi za tipično evropsko obnašanje vozila v vožnji, električni servo-volan pa je moč prilagajati osebnemu stile vožnje v treh nivojih - comfort, normal in sport.

Hyundai-i30-Turbo-2015-1600x1200-wallpaper-0b.1428009982.jpg.w.960px.jpg

Dosedanja motorna paleta je nadgrajena in razširjena, skupaj je na voljo sedem bencinskih in dizelskih agregatov. Vsi so v skladu z Euro 6 normami, z močjo od 66 kW (90 KM) do 137 kW (186 KM). Pri dizlih so na voljo tri različice od 66 kW (90 KM) do 100 kW (136 KM), močnejši 1,6-litrski ima zdaj več moči in navora (260 Nm). Pri bencinarjih so na voljo trije atmosferski motorji z močjo od 74 kW (100 KM) do 99 kW (135 KM) - 1,4-litrski je nov - ter turbo različica 1,6-litrskega.

i30-3-4-Front-B-4c.1428013014.jpg.s.960px.jpg

Oba 1,6-litrska dizla sta lahko na voljo z novim 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, ki nadomešča 6-stopenjskega samodejnega. Menjalnik je zasnovan in izdelan v Hyundaiju, nudi tudi možnost sekvenčnega ročnega prestavljanja, avto pa podraži za 1.530 evrov.

i30-Gearshift-automatic-4c.1428012897.jpg.e.960px.jpg

Ob šestih zračnih blazinah ter opcijsko sedmih in sistema za pomoč pri speljevanju v klanec i30 na tržišče prihaja z več razpoložljive aktivne in pasivne varnostne opreme. Tako uvaja bi-ksenonske žaromete, varnostno opozorilni sistem proti nenamernem prečkanju črt vozišča ter nadgrajeno aktivno pomoč pri parkiranju.

Hyundai-i30-FL-116-1.1428012006.jpg.e.960px.jpg

Prvič v i30 so na voljo sprednji sedeži s posebnim sistemom prezračevanja oziroma hlajenja. Seznam opreme vključuje tudi električno nastavljiv voznikov sedež v 10-ih smereh, ogrevana prednja sedeža, ogrevan volan, pametni ključ, tempomat z omejevalnikom hitrosti, navigacijski sistem s 7-palčnim barvnim zaslonom na dotik, senzor za dež, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, panoramsko sončno streho...

i30-i15-Dashboard-BM-4c.1428012417.jpg.s.960px.jpg

Glavna novost ob prenovi i30 je turbo bencinski motor z največjo močjo kar 137 kW (186 KM) ter 265 Nm navora med 1.500-4.500 vrtljaji. Do zdaj česa podobnega ni bilo v ponudbi, Hyundai pa s 3- ali 5-vratnim novincem nagovarja ljubitelje športnih voznih lastnosti in drznejšega dizajna.

Hyundai-i30-FL-042-1.1428010888.jpg.w.960px.jpg

i30 Turbo tako do stotice s pomočjo 6-stopenjskega ročnega menjalnika pospeši v osmih sekundah ter doseže najvišjo hitrost 219 km/h, v primerjavi z običajnim atmosferskim motorjem pa ponuja za 28 odstotkov večjo moč ter 38 odstotkov več navora. Avto je ob tem bogatejši za bolj športno podvozje, 18-palčna platišča z zmogljivejšimi zavorami in bolj neposrednim servo volanom.

Hyundai-i30-FL-060-1.1428010494.jpg.w.960px.jpg

Razumljivo je na slovenski predstavitvi pritegnil veliko pozornosti, sploh ob podatku, da je bil razvit v Hyundaijevem razvojnem centru na Nürburgringu s poudarkom na športni vozni dinamiki združeni z vsakodnevno uporabnostjo.

Hyundai-i30-Turbo-2015-1600x1200-wallpaper-0f.1428010078.jpg.e.960px.jpg

Oblikovalska ekipa je i30 Turbo ob tem namenila številne spremembe, ki ga loči od običajnih bratov in sester. Športni značaj na zunaj poudarjajo drugačna maska motorja, prednje LED luči, rdeči detajli na sprednjem in zadnjem odbijaču ter dvojna izpušna cev.

Hyundai-i30-FL-117-1.1428013254.jpg.e.960px.jpg

V notranjosti najdemo školjkaste sedeže z rdečimi detajli, drugačno instrumentno ploščo in rdeče dodatke na volanskem obroču, prestavni ročici in vratih.

Hyundai-i30-FL-064-1.1428010704.jpg.s.960px.jpg

Za začinjeno različico i30 je treba odšteti 23.400 (Limited) oziroma 26.450 evrov. Krajši preizkus je pokazal, da motor vleče zvezno, krepko pa s pljuči zadiha pri okoli 3.000 vrtljajih. Avto je odlično vodljiv, k čemur pripomoreta neposrednejše krmiljenje in uglašeno športno podvozje, za športnika pa bi lahko tudi izraziteje božal ušesa. Približno 10 kupcev na leto bo za svoj denar vseeno dobilo zgleden športni paket.

Hyundai-i30-FL-087-1.1428010793.jpg.w.960px.jpg

Foto: Matej Kačič, Hyundai

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih

FINANCE
Avto
Poplava novih modelov na trgu, idealen golf in mercedes za ceno stanovanja v Ljubljani
Avto
AvtoMiloš Milač Poplava novih modelov na trgu, idealen golf in mercedes za ceno stanovanja v Ljubljani

Teden je prinesel kopico novih modelov, ki so pripeljalli na slovenski trg. Zapeljali smo se z mitsubishijem eclipse crossom, kio stinger, hyundaiem i30 fastbackom, renaultom koleosom, nissanom x-trailom pred prenovo in po njej, z izjemno varčno toyoto prius plug-in hybrid in nissanom qashqaiem. Razkrivamo še finaliste svetovnega avta leta in zmagovalca slovenskega.

FINANCE
Avto
Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov 7

Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz 64-kilovatne baterije. Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna 2

Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega

FINANCE
Avto
To je novi, še večji hyundai santa fe
Avto
AvtoMiloš Milač To je novi, še večji hyundai santa fe

Hyundai je včeraj razkril prvi fotografiji novega športnega terenca (SUV) srednjega razreda santa fe. To je že četrta generacija tega modela, ki je leta 2001 kot eden prvih tovrstnih avtov oral ledino na trgu SUV.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)