Zapeljive zunanje linije, udobje in lepo oblikovana notranjost igrajo pomembno vlogo pri potencialnem kupcu, ko ta sede v razstavljeni avtomobil. Ob tem pa je pomemben še en dejavnik, ki se ga stranke pogosto manj zavedajo, a je vendarle velikega pomena - vonj novega avtomobila. Proizvajalci tega nikakor ne prepuščajo naključju.
Avtomobilski proizvajalci tako zaposlujejo posebne strokovnjake - aroma kemike -, ki so zadolženi za ustvarjanje prepoznavnega in prijetnega vonja. Ta zagotavlja, da se bo potencialna stranka počutila sproščeno in udobno, pogosto pa se ne bo niti zavedala, zakaj. Da avtomobili v razstavnih salonih primerno dišijo, proizvajalci in prodajalci pogosto poskrbijo s trakovi odišavljenega blaga, ki so podstavljeni pod sedeže, ali z diskretno vstavljenimi razpršilci.
"Prvi vtis igra veliko vlogo, še posebej če stranka vonj oceni za neprijeten," je pojasnil Michael Franke iz Volkswagna. Da bi se izognili neprijetnim vonjavam, se proizvajalci pri opremljanju notranjosti vozila tako odpovejo določenim materialom. Podobno pri Audiju pri snovanju vsakega avtomobila preučijo okoli 500 materialov, da bi ustvarili kar se da nevtralen vonj. "Nikoli ne bo avtomobila, ki ne diši po ničemer. Ljudje tega nočejo," je poudaril vodja Audijeve ekipe Heiko Lüssmann-Geiger.
Materiale, ki bi jih lahko uporabili v novem vozilu, tako nepredušno zaprejo v steklene kozarce in jih segrejejo na 80 stopinj Celzija - podoben učinek je dosežen v avtomobilu, ki dalj časa stoji na soncu. Nato jih pustijo, da se ohladijo, nakar strokovnjaki materiale vonjajo in jim podelijo ocene od ena, kar je najboljša ocena, do šest. Test prestanejo le materiali, ki imajo oceno največ tri. "Namen je ustvariti prijetno aromo, ki je kar se da nevtralna," je pojasnila nekdanja članica ekipe Claudia Schempp. "Edini material, ki lahko napravi zavestni vtis v Mercedes-Benzu, je usnje," je še dodala.
A kljub temu številni novi avtomobili še vedno smrdijo. Do tega pride, kadar so uporabljeni poceni materiali, kar se zgodi predvsem pri avtomobilih nižjega cenovnega razreda. Kupcem takih avtomobilov še vedno ostane na voljo velik izbor osvežilcev in dišav, narejenih posebej za avtomobile.