Pri slovenskem zastopniku za vozila Mercedes-Benz so polni optimizma predstavili novost s trikrako zvezdo na nosu pa tudi sicer precejšnjega posebneža med manjšimi vozili v premijskem razredu. Kompaktni 4,68 metra dolgi in elegantni CLA Shooting Brake s samosvojo zunanjo podobo namreč nima neposredne konkurence v svojem razredu, za sodobnega urbanega lovca pa naj bi se pretežno odločili moški v zrelih letih in z dovolj globoko denarnico.
Cene za CLA Shooting Brake, ki na zadnjih sedežih glede na 610 evrov cenejšega kupeja prinaša 42 milimetrov več prostora za glave ter 495- oziroma 1.354-litrski prilagodljivi prtljažnik, se namreč začnejo pri 28.260 evrov ter končajo pri 57.110 evrov. Toliko namreč stane različica 45 AMG 4Matic, ki se ob vedno najboljšem količniku zračnega upora v razredu (0,26) ponaša tudi z najzmogljivejšim serijskim štirivaljnikom na svetu.
Na začetku ponudbe športno-elegantnega novinca je 1,6-litrska turbo bencinska različica 180 (90 kW/122 KM), sledi močnejša različica 200 (115 kW/156 KM) tej pa dvolitrski 250 (155 kW/211 KM), na voljo tudi s štirikolesnim pogonom in 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.
Za vstopni 2,1-litrski dizel 200 CDI (100 kW/136 KM) bo treba odšteti 33.180 evrov, za močnejši 220 CDI (130 kW/177 KM) pa 37.060 evrov. Pri obeh konec leta pride še 4Matic, najmočnejši dizel bo tako stal 39.350 evrov. Kupcem so ob tem na voljo štirje dodatni paketi: Urban (od 1.286 evrov), AMG line (od 2.881 evrov), Sport (4.087 evrov) in OrangeArt (7.330 evrov).
Mercedes-Benz je lani v Sloveniji prodal 881 vozil oziroma 7,1 odstotka več kot leto prej, letos pa beležijo najhitrejšo rast v premijskem razredu - do konca leta želijo prodati več kot tisoč vozil. Pri tem se bodo oprli na prenovljeni razred B in novi C, tretji najbolje prodajani pa je dve leti star CLA. Z novo različico Shooting Brake se bo ta model še utrdil na tretjem mestu ter do konca leta našel okoli 100 kupcev - približno 20 več kot lani, po vsej verjetnosti prav na račun novinca.
Nanj bo treba čakati okoli tri mesece, zanj pa naj bi se odločil drugačen tip kupcev, kot za karavanski razred C. Če slednjega izberejo bolj umirjeni kupci, ki želijo manj izstopati, je s CLA SB drugače. V oko naj bi padel tistim, ki imajo željo biti drugačni, dajo več na agresivnost in dinamičnost ter si želijo izstopati oziroma poudariti svojo uspešnost. S tem modelom bodo pri Mercedesu pomlajevali svojo ciljno skupino kupcev.
CLA Shooting Brake smo pred tremi tedni med prvimi preizkusili v okolici Frankfurta - preberite si vtise s prve vožnje - in se podrobneje prepričali, na kakšen način vse je lepota srečala uporabnost. Pohvalili smo zmogljivosti motorjev, udobje v vožnji, športno oblikovane sedeže, prostornost na zadnji klopi, velikost in uporabnost prtljažnika, varnostno-asistenčne sisteme, prijetno in kakovostno notranjost skupaj s sedempalčnim zaslonom ter na koncu z odprtimi usti ostali ob zgodbi iz zakulisja nastanka novega modela.
Če sta za dobro prodajo avtomobila potrebna privlačna oblika in dobra vsebina, se lahko novi Mercedes-Benz CLA Shooting Brake ob tem lahko pohvali še s funkcionalnostjo. Tudi peti član družine kompaktnih Mercedesov navduši z všečno zunanjo podobo ter raznolikostjo, ki bo potešila dodaten krog kupcev.
Foto: Matej Kačič