Švedski Volvo je že od leta 1927 pojem kvalitete, napredka, udobja in še posebej varnosti, kljub temu pa je njegova puščica v Sloveniji zadnja leta zaradi mačehovskega odnosa njegovih trenutnih skrbnikov kazala bolj navzdol. Z novim XC90 se položaj spreminja, za kar naj bi po 14 letih suše poskrbel tudi novi zastopnik VCAG (Volvo Cars Adria Group) - slednji tako s težko pričakovanim modelom XC90 na novo piše prihodnost Volva v Sloveniji.
Volvo je svoj najbolj prepoznaven in globalno sila uspešen model XC90 prvič predstavil leta 2002 - skupaj so jih prodali 636 tisoč -, njegovega naslednika pa po koščkih začel razkrivati lani maja ter ga premierno pokazal avgusta. V avtomobilizmu je 12 let sila dolga doba, a kljub letom stari XC90 ni kazal kakih večjih znamenj popuščanja - to le priča o njegovi kakovosti, ki je brez težav preživela tudi menjavo lastnikov.
Hkrati z razkrivanjem novega XC90, ki bo čez štiri leta najstarejši model v ponudbi (vse manjše modele bodo namreč temeljito prevetrili), se je na novo začela pisati tudi Volvova vloga v Sloveniji. Če je Volvo dotlej pogosto menjal skrbnike v Sloveniji, je lani poleti postalo jasno, da bo v svetu ugledna znamka po 14 letih ponovno dobila resnega distributerja v Sloveniji.
Blagovno znamko si tako pri nas želi oživiti podjetje VCAG, še pred uradnim začetkom prodaje pa so nam vzneseno in predpremierno pokazali trenutno največji dragulj v ponudbi - črnega XC90 T8, priključnega hibrida s kar 400 konji pod motornim pokrovom, katerega cena se začne pri dobrih 90 tisoč evrih.
O novincu smo podrobneje sicer že večkrat pisali, prvič maja, ko so pri Volvu pokazali notranjost, nato tudi ob premieri, za kako težko pričakovan model je šlo pa je pričala tudi spletna prodaja prve omejene serije - vseh 1927 primerkov je namreč pošlo v 47 urah.
Za kako varen avto gre, smo se lahko prepričali tudi v živo, ob tem pa je novinec sprožil tudi val zaposlitev na Švedskem.
Volvo je do danes sicer prejel že okoli 20 tisoč naročil za novega XC90, tudi v Sloveniji je že prodanih pet. Kupci jih bodo predvidoma prejeli junija, vse različice so D5, kar pomeni 165-kilovatni dizelski motor (225 KM), večina pa jih ima višje stopnje opreme (Momentum, Inscription ali R-Design). Ker je povpraševanje po svetu veliko, bo večja količina XC90 v Sloveniji na voljo v začetku septembra.
Trenutno si Slovenci lahko omislijo še 235-kilovatno bencinsko različico (320 KM) T6 s ceno od 73.050 evrov za vstopno opremo Kinetic, trenutno najdražji pa je hibrid T8 R-Design za 94.200 evrov. Vsi modeli XC90 so opremljeni s štirikolesnim pogonom, 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ter sedmimi sedeži. Kupcem bosta pozneje na voljo še 245-konjska T6 bencinska različica oziroma 190-konjski dizel D4.
Z majem, ko bo stekla redna prodaja modela XC90, bo zastopnik tudi uradno odprl nov prodajno-servisni center v Ljubljani na Leskoškovi ulici.