Avto

Nežno prenovljeni Citroën C4 vabi s popusti

Citroën je k nam pripeljal osveženi družinski model C4, ki bo ob nekaj lepotnih popravkih in dodatkih vabil tudi z izdatnimi popusti - začnejo se pri 3.000 evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.03.2015 06:00
Čas branja: 3 min

Citroen-C4-facelift-061-1.1427060948.jpg.w.960px.jpg

V spodnjem srednjem razredu se po prodajnih rezultatih v prvih dveh mesecih zdi, da so prva tri mesta rezervirana za golfa, octavio in megana. Z morda preskromnimi ambicijami se v trd boj za preostanek pogače zdaj vključuje prenovljeni Citroën C4 - letos naj bi jih prodali 270 ter osvojili približno dvoodstotni tržni delež. Trenutno najcenejši stane 12.990 evrov, glavni prodajni adut pa 15.180 evrov.

Citroen-C4-facelift-068-1.1427059314.jpg.e.960px.jpg

Osveženi C4 naj bi kupce privabil z novimi žarometi spredaj in zadaj, novimi oziroma varčnejšimi motorji, ročnim ali samodejnim menjalnikom ter spremenjenimi imeni paketov opreme (skupaj na voljo kar 25 različic, 12 bencinskih, 13 dizelskih), prečiščeno notranjostjo, nekaj nove tehnike in predvsem z izdatnimi popusti.

Citroen-C4-facelift-022-1.1427059366.jpg.n.960px.jpg

Ti se začnejo pri okoli 3.000 evrov (4.000 s financiranjem), pri dražjih različicah pa dosežejo skoraj 5.700 evrov (6.700 s financiranjem). S prenovo so se cene sicer zvišale za 250-840 evrov, a kupec s tem dobi nekaj novosti, tudi varnostne elemente.

Citroen-C4-facelift-031-1.1427059424.jpg.w.960px.jpg

Uradno C4 na trg vstopa s ceno 16.570 evrov (bencinski Live VTi 95) oziroma 18.710 evrov (dizelski Live HDi 90). Bencinska različica z vstopno opremo Live s 110 konji stane 16.990 evrov oziroma s popustom 13.990 evrov, ob financiranju pa 12.990 evrov. Najbolj prodajana različica bo po napovedih zastopnika 100-konjski dizelski model s srednjo stopnjo opreme Feel Edition z ročnim menjalnikom in kovinsko barvo, ki v osnovi stane 21.150 evrov, s popustom 16.180 evrov in s financiranjem 15.180 evrov.

citroen-c4-1928.1427061597.JPG.e.960px.jpg

Pri Citroënu so model C4 prvič predstavili že leta 1928, ko so v štirih letih pod tem imenom prodali okoli 120 tisoč vozil. Prijeten videz in prepričljivo uporabnost so Francozi leta 2004 prenesli na novodobni C4, lepo število so jih prodali tudi pri nas. Leta 2010 je na trg prišel naslednik ter do zdaj osvojili 450 tisoč kupcev. V Sloveniji je vsako leto našel po več sto kupcev, letos pa mu je konkretno pošla sapa.

Citroen-C4-facelift-060-1.1427059253.jpg.s.960px.jpg

Prenova priljubljenega družinskega vozila - v dolžino meri 433 cm, ponuja 261 cm medosne razdalje ter dokaj velik 380/408-litrski prtljažnik - tako prihaja pravi čas. Na zunaj bo C4 prepoznaven po novem svetlobnem podpisom z LED diodami in 3D učinkom zadaj, spremenjena so aluminijasta platišča, devetim pa so dodali še dve novi barvi.

Citroen-C4-facelift-043-1.1427061099.jpg.s.960px.jpg

Kupci si zdaj lahko omislijo tudi 1,3 kvadratnega metra veliko panoramsko streh, speljevanje v klanec pa serijsko poenostavlja asistent. V pomoč sta še elektronski nadzor pogona, ki izboljša vlečno moč na podlagi s slabšim oprijemom, sistem za nadzor mrtvega kota, opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu ter meglenki z osvetlitvijo ovinka.

Citroen-C4-facelift-078-1.1427060160.jpg.w.960px.jpg

Več sprememb je v nosu in notranjosti, ob predstavitvi pa so poseben poudarek namenili udobju v vožnji. Tega ob pregovorno citroenovski mehkobi v vožnji zvišuje še nižja raven hrupa v potniškem prostoru, za kar poskrbijo boljša stekla in izolacija. Udobni sedeži so dobili na otip prijetnejšo tkanino, na voljo sta tudi masaža in električno nastavljivi ledveni del.

Citroen-C4-facelift-104-1.1427060223.jpg.e.960px.jpg

Na sredini armaturne plošče zdaj kraljuje 7-palčni zaslon na dotik, kakršnega poznamo iz drugih izdelkov koncerna PSA. Z njim - poleg tipk na in ob volanu - uravnavamo vse pomembne funkcije vozila (nova navigacija, telefon, multimedija), le klimatska naprava je (pohvalno) klasična. Sredinska konzola je tako izgubila nekaj gumbov, pridobila pa tistega za zagon motorja - na voljo je namreč tudi prostoročni vstop in zagon vozila.

Citroen-C4-facelift-115-1.1427060333.jpg.w.960px.jpg

Če je v vozilu vzpostavljen internet, potem je na voljo Connect Box, ki vključuje klic v sili in klic službe za pomoč na cesti z lokalizacijo vozila ter virtualno servisno knjižico in storitvijo Eco Driving.

CL-15.001.018.1427060442.jpg.w.960px.jpg

Skupaj s prenovo v C4 prihajajo tudi motorji zadnje generacije: turbobencinska trivaljnika PureTech s 110 konji in ročnim menjalnikom ter 130-konjski s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom ter turbodizelska štirivaljnika BlueHDi s 100 oziroma 120 konji. 100-konjski model s sistemom Start&Stop ob tem normno porabi le 3,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov in v zrak spusti 86 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Citroen-C4-facelift-112-1.1427060545.jpg.w.960px.jpg

S takšnim smo ob nabiranju prvih vtisov tudi naredili okoli 150 kilometrov. Motor je odziven in tih, navora je malce več kot pri starejši različici, največ 254 Nm navora ponudi od 1.750 vrtljajev. Prestavna ročica je po francosko mehka, le pet prestav se sicer zdi dovolj, saj se pri avtocestni omejitvi 130 km/h motor vrti pri okoli 2.200 vrtljajih. Inženirji so pri motorju izboljšali notranji izkoristek motorja ter zmanjšali mehanske izgube - tudi s pomočjo posebne zgorevalne komore, nove obloge in olja z nizko stopnjo viskoznosti.

Citroen-C4-facelift-005-1.1427060597.jpg.w.960px.jpg

Foto: Matej Kačič>

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

29.07.2015
FINANCE
Avto
Dizel je izgubil bitko, vojne še ne
Avto
AvtoMiloš Milač Dizel je izgubil bitko, vojne še ne 1

Dizelski motorji so lani v evropski prodaji novih avtov izgubili pet odstotnih točk deleža, krčenje pa se bo letos umirilo, verjamejo analitiki, proizvajalci in tudi dobavitelji

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu… 27

To je pred odprtjem ženevskega avtosalona napovedal Matthias Müller, predsednik uprave Volkswagna, ki je jeseni 2015 zagrešil prevaro z dizelskimi motorji in za odpravo posledic afere plačal že prek 30 milijard evrov

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Cene dizlov v Nemčiji že upadajo, kako je pri nas?
Avto
AvtoMiloš Milač Cene dizlov v Nemčiji že upadajo, kako je pri nas? 3

»Lažje prodam deset dizelskih avtov kot enega bencinskega, cene zanje pa niso upadle,« pravi trgovec z rabljenimi avti Igor Andolšek.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Dražbe
Vozila na dražbi: starodobni rolls-royce, hibridni lexus, BMW, mercedes, tovornjaki …
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)