V začetku lanskega leta so se evropski poslanci odločili, da bodo morali biti od leta 2015 naprej vsi novi avtomobili opremljeni z avtomatskimi sistemi za klice v sili eCall. Zdaj je že jasno, da se je obvezna vgradnja samodejno delujočega sistema za klic na pomoč odmaknila v leto 2018 - deset let pozneje, kot je bilo sprva načrtovano.
Po ocenah komisije bi namestitev sistema v posamezno vozilo, ki bi letno lahko rešil 2.500 življenj, stala okrog 100 evrov. Tako opremljeni avtomobili bodo morali imeti vgrajeno napravo s SIM-kartico ter senzorje na avtomobilih, ki zaznajo trk vozila in proženje zračne blazine. Sistem eCall v primeru trka ali hujše prometne nesreče ob pomoči GPS samodejno pokliče številko za klic v sili ter podatek o satelitski lokaciji avtomobila pošlje najbližji reševalni službi.
Slovenija je na eCall pripravljena že nekaj let. Kot pravi France Kmetič iz Motorevije, "je pri nas Uprava za reševanje in zaščito ob pomoči Iskratela in Telekoma že vzpostavila poskusno delujoč sistem eCall. Tako sistem že lahko sprejema klice, ki jih sprožijo avtomobili, ki imajo eCall že vgrajen. Med njimi so Fordovi avtomobili z vgrajenim sistemom povezljivosti sync ali sync2, ki deluje ob pomoči v avtu prisotnega in povezanega mobilnega telefonskega aparata. Ena izmed prednosti enotnega in serijsko vgrajenega sistema eCall bo prav poenotenje delovanja v vseh avtomobilih."