Ford je februarja prodal skupno 78.100 vozil na svojih 20 glavnih evropskih trgih, v prvih dveh mesecih leta pa 166.600 vozil, kar v primerjavi s prejšnjim letom pomeni povečanje za 11,7 oziroma 10,4 odstotka. Rezultat presega rast v avtomobilski panogi, ki je februarja znašala 7,1 odstotka, v letošnjem letu pa 6,8 odstotka.
Fordov skupni tržni delež se je v obeh obdobjih povečal za 0,3 odstotne točke ter je dosegel 7,3 odstotka februarja in 7,5 odstotka v letošnjem letu. "Kupci so se odlično odzvali na naše najnovejše modele, med katerimi so mondeo, focus in ecoSport, pa tudi na našo povsem novo paleto gospodarskih vozil transit," je povedal Peter Fleet, podpredsednik za področje prodaje pri Fordu Evropa. "Trg se postopoma krepi in v letošnjem letu pričakujemo, da bomo zagon nadaljevali z novimi vozili, kot so focus ST, mustang in S-max, prav tako pa bomo uvedli novo prestižno linijo vignale."
Februarja so se dobro prodajali vsi modeli, posebno povpraševanje pa je bilo po novih modelih. Tako se je prodaja mondea - pred dnevi je zapeljal tudi v Slovenijo - v primerjavi z lanskim letom povečala za 33 odstotkov, število naročil pa se je povečalo za 70 odstotkov. Za 30 odstotkov se je v primerjavi s tem mesecem v lanskem letu povečalo tudi število naročil prenovljenega focusa.
Znatno se je povečala tudi Fordova prodaja športnih terencev, saj je bilo po kugi kar za 40 odstotkov večje povpraševanje. V prvih dveh mesecih so se v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta naročila povečala za 38 odstotkov. Letošnje leto bo tako s številnimi novimi modeli eno bolj zanimivih, saj približno polovico Fordove prodaje ustvarijo novi ali prenovljeni modeli.