Avto

Mazdin hit v nižjem razredu

V slovenske salone je pripeljala nova Mazda2, ki bo kupce skušala prepričati z atraktivno obliko, prostornostjo, sedmimi paketi opreme in tehnologijo Skyactiv - letos naj bi privabila 250 kupcev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.03.2015 06:00
Čas branja: 3 min

IMG-3234.1426459567.jpg.s.960px.jpg

Konkurenca med majhnimi vozili je ta hip zaradi številnih novincev in prenovljenih modelov izjemno ostra in močna, odločitev potencialnih kupcev za novi avto pa je težja skorajda iz dneva v dan. Kdor z dušo in srcem ni predan zgolj eni znamki ali koncernu, večja rabljena vozila pa je odmislil, bo zdaj moral obiskati še kak salon več. Tudi v Sloveniji je stekla prodaja nove Mazde2, s katero slovenski zastopnik v letošnje leto vstopa poln pričakovanj in svežine - tudi s prenovo salonov.

IMG-3268.1426455506.jpg.s.960px.jpg

Simpatična Mazdina novinka - pred dobrim mesecem smo jo preizkušali v okolici Barcelone - bo tako s svojo živahno zunanjo podobo, največjimi merami v razredu (v dolžino meri 406 cm), prostorno potniško kabino (za 8 cm daljša medosna razdalja), tehnologijo Skyactiv, sedmimi paketi opreme in skupno štirimi motorji v Mazdine salone po Sloveniji gotovo privabila tudi nove obraze.

IMG-3281.1426457462.jpg.s.960px.jpg

Zastopnik pričakuje, da bodo letos prodali 250 dvojk, pri čemer jih bo večina izbrala zlato sredino za 13.890 evrov (G90 Attraction), iz oglasov pa bo nedvomno vabila tista osnovna G75 s ceno 9.990 evrov in brez klime. Kupcem so sprva na voljo tri različice 1,5-litrskega atmosferskega bencinskega motorja z močjo 75, 90 in 115 konjev, poleti pride še 105-konjski dizel. Z najbogatejšo opremo Revolution Top za 18.390 evrov Mazda2 v razred malih avtomobilov prinaša že konkretno mero luksuza - tudi usnje, navigacijo, projicirni zaslon,... ter tako pogumno nagovarja kupce razred višje.

Mazda2.1426457090.jpg.s.960px.jpg

Pri slovenski Mazdi so ob premieri napovedali, da bo letošnje leto pestro in v znamenju rasti. Prodajo naj bi glede na lani okrepili za 57 odstotkov, kar pomeni tisoč vozil in 1,8-odstotni tržni delež, polovico prodaje naj bi pomenili novi modeli. Aprila bodo predstavili prenovljeno šestico in CX-5, proti koncu poletja prihajata nova CX-3 in MX-5, kot prva pa je na slovenske ceste zapeljala Mazda2, ki povzema zdaj že uveljavljen in prepoznaven hišni oblikovalski jezik Kodo.

IMG-3239.1426455710.jpg.e.960px.jpg

Z njim jemlje zalet in lovi staro slavo, pri čemer bodo novi dvojki pomagale tudi spodobne vozne zmogljivosti in zelo dobra lega, prostornost (z merami je v zgornjem delu segmenta), tehnologija (vse kar ima šestica, tudi polni LED žarometi), lahka gradnja (tehta zgolj 1.000 kg), skupaj štiri različice sodobnih in varčnih 1,5-litrskih atmosferskih motorjev iz družine Skyactive (G75, G90, G110, D105), številni varnostno-asistenčni sistemi (i-Activsense) , povezljivost (MZD connect in krmilnik HMI) ter veliko opreme.

IMG-3218.1426458071.jpg.s.960px.jpg

Mazda2 je glede na prejšnjo generacijo v dolžino zrasla za 14 centimetrov na 406 cm, ostala enako široka kot prej (169,5 cm), v višino pridobila dva cm (149,5 cm), za osem centimetrovzadek pa vase pospravi 280 litrov prtljage (+30 litrov), s podiranjem zadnje klopi pa do 950 litrov (+163 litrov).

IMG-3173.1426456620.jpg.n.960px.jpg

Ker so kupcem ABS, DSC , TCS , EBD, EBA in podobne oznake že samoumevne, skuša Mazda2 prepričati tudi z nekaterimi varnostno-asistenčnimi sistemi pod skupnim imenom i-Activsense, ki jih v tem razredu prav pogosto ne najdemo v ponudbi. Spisek je dolg, vsebuje sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, zaznavanje ovir za vozilom, asistenta za dolge žaromete in speljevanje v klanec, opozorilnik pred nenamernim zapuščanjem voznega pasu in sila uporabno samodejno zaviranje v sili med štiri in 30 km/h.

IMG-3378.1426458338.jpg.n.960px.jpg

Osnovni G75 motor zagotavlja več kot dobre zmogljivosti, do stotice pospeši v 12,1 sekunde, doseže najvišjo hitrost 171 km/h ter v povprečju porabi 4,7 litra bencina. Srednji G90 motor je celo varčnejši (4,5 litra), stotico doseže v 9,4 sekunde, merilnik hitrosti se ustavi pri 183 km/h. Ta motor je na voljo tudi z avtomatskim šeststopenjskim menjalnikom, z njim porabi 4,9 litra. Najmočnejši bencinar je skoraj športnik, z mesta do 100 km/h skoči v 8,7 sekunde ter doseže 200 km/h. Ima šeststopenjski ročni menjalnik, na sto kilometrov v teoriji porabi 4,9 litra goriva.

IMG-3303.1426456212.jpg.s.960px.jpg

Notranjost je ukrojena po vzoru večje trojke, minimalistično, kar je lahko zgolj dobro. Armaturka je sodobna, instrumentna plošča pregledna, volan všečen in dobro sede v roke. Stikala so logično in intuitivno razporejena, volan nastavljiv po globini in višini, podobno dobro nastavljiv je tudi vozniški sedež, tako da se voznik v avtu hitro znajde.

IMG-3323.1426457244.jpg.w.960px.jpg

Nižje stopnje opreme sicer prinašajo več trde plastike, vendar sta kakovost vgrajenih materialov in izdelava na visoki ravni za ta razred, monotonost preženejo večbarvni odtenki tkanine na sedežih ter dekorativni vložki. Usnjena volan in prestavna ročica ter na armaturko nasajeni 7-palčni zaslon na dotik in z vrtljivim stikalom med sedežema ter MZD Connect v višjih stopnjah opreme Mazdo2 počutje popeljejo na višjo raven, usnje in kontrastni šivi v najboljši opremi pa potnike zlahka prepričajo, da sedijo v precej dražjem vozilu.

IMG-3386.1426455363.jpg.e.960px.jpg

Mazda2 tako s svojo pojavo ne skriva, da je v vseh pogledih precej večja, kot bi ji glede na razred prisodili. Že v dolžino je le 20 centimetrov krajša od golfa, ob tem v razred prinaša dodatke, ki jih nismo vajeni. Na voljo bo v desetih barvah, na slovenski predstavitvi pa so jih ponudili v soul rdeči barvi - takšna res hitro popiha na dušo.

IMG-3155.1426454749.jpg.s.960px.jpg

Foto: Julija Štamcar

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

05.02.2015
23.04.2015
07.07.2015
FINANCE
Avto
Sprotno glajenje gubic mazde CX-5
Avto
AvtoMiloš Milač Sprotno glajenje gubic mazde CX-5

Mazda CX-5 ubira zanimivo pot, ki ji je v petih letih namenila prenovo, zato je še danes sveža in zelo sodobna. Po zadnji prenovi je še dražja (med 700 in 1.200 evrov), a jo dobra vsebina uvršča med najboljše avtomobile tega razreda na trgu.

FINANCE
Avto
Mazdin all-inclusive, ki boža premijski razred
Avto
AvtoMatej Kačič Mazdin all-inclusive, ki boža premijski razred 1

Za 40 tisoč evrov si v razredu družinskih športnih terencev težko predstavljamo avtomobil, ki bi vse čute razvajal bolj učinkovito, kot jih Mazda CX-5 s 175-konjskim turbodizlom, samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom in najbogatejšo opremo Revolution Top.

FINANCE
Avto
Mazda, ki se ji bo težko upreti
Avto
AvtoMatej Kačič Mazda, ki se ji bo težko upreti

Z marcem bo na slovenske ceste zapeljala nova Mazda3, ki ji bodo kupci na račun atraktivne oblike, vrhunskih materialov, še boljših voznih lastnosti in bogate opreme oprostili nekoliko višjo ceno.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega
Avto
AvtoMatej Kačič Pod vročo pločevino ponuja presenetljivo veliko novega 1

Prenova je Mazdini uspešnici CX-3 na pogled resda prinesla le subtilne spremembe, zato pa bodo mnoge novosti toliko bolj cenili voznik in sopotniki. K nam pride še ta mesec z začetno ceno 16 tisoč evrov.

FINANCE
Avto
Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla
Avto
AvtoMiloš Milač Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla 9

Mazda v leto 2019 vstopa z mazdo3 četrte generacije. Poleg sveže oblike še popolnoma nova zasnova in prvi mehki hibrid te znamke.

FINANCE
Avto
Sveža in igriva Mazdina uspešnica
Avto
AvtoMatej Kačič Sveža in igriva Mazdina uspešnica

Mazda CX-3 v pisani množici športnih terencev velja za lepotico, ob prenovi so nastopačici tako le nekoliko popravili makeup, v kombinaciji s 150-konjskim bencincem, štirikolesnim pogonom in dodelanim podvozjem pa ob varnosti premore tudi zabavno plat.