Nemški avtomobilski proizvajalec BMW je lani na račun rekordne prodaje vozil, ki se je na letni ravni povečala za 7,9 odstotka na 2,12 milijona avtomobilov, ustvaril 5,82 milijarde evrov čistega dobička, kar je 9,2 odstotka več kot v predhodnem letu. Prihodki skupine so se v enakem obdobju povišali za 5,7 odstotka na 80,4 milijarde evrov.
Lansko leto je bilo za BMW že četrto zaporedno leto, ko so dosegli rekordno prodajo avtomobilov. "Tudi lani smo nadaljevali z dobrim poslovanjem, dosegli smo zastavljene cilje glede prodaje, prihodkov in dobička," je ob objavi poslovnih rezultatov ocenil izvršni direktor skupine Norbert Reithofer (zgoraj na fotografiji).
Dobiček iz poslovanja skupine se je lani v primerjavi s predhodnim letom okrepil za 14,3 odstotka na 9,12 milijarde evrov, predvsem na račun povečane prodaje. V skupini pa tudi za letos načrtujejo rast prodaje, na trg pa bodo poslali 15 novih ali prenovljenih modelov. BMW se širi tudi pri nas, včeraj so odprli prvi i salon v Sloveniji, s katerim so odprli dobo električne mobilnosti.