Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Šef Volkswagna: na E-mobilnost smo pripravljeni, a njen čas še ni prišel

Čas branja: 3 min
12.03.2015  12:23
"Pravi odgovor na kratki rok so priključni hibridi, povsem električni avti še ne, pripravljeni pa smo na obeh področjih," pravi predsednik uprave Volkswagna Martin Winterkorn

Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj
Martin Winterkorn dodaj
Subaru dodaj
Audi dodaj
Dieter Pötsch dodaj

Predsednik uprave Skupine Volkswagen Martin Winterkorn je po rekordnem letu 2014 za letos napovedal največ štiriodstotno rast prihodkov in doseganje med šest in sedem odstotno operativno maržo. Kitajska ga na skrbi, kljub napovedani ohladitvi načrtuje nadaljnjo rast prodaje na tem trgu. Na E-mobilnost je pripravljen, a srednjeročno stavi predvsem na priključne hibride.

VW.1426158393.JPG.w.600px.jpg
"Letos bodo ključni ukrepi uresničevanje varčevalnega programa, uspešno lansiranje 50 novih modelov vseh znamk, nadaljnje zmanjševanje izpustov in optimizacija proizvodnje v vseh delih sveta," je na poslovni konferenci povedal predsednik uprave Volkswagna Martin Winterkorn.

Prvi mož Skupine Volkswagen je poleg skromne, do štirodstotne rasti prodaje v letošnjem letu, poudaril predvsem učinke varčevalnega programa, ki je že lani prinesel za milijardo evrov prihranka pri znamki Volkswagen. Program, ki zajema več področij, naj bi do leta 2017 prinesel pet milijard evrov prihrankov na leto, zajema pa naslednje ukrepe:

  • Optimizacijo tovarn na globalnih lokacijah, volkswagna tiguan in golf bodo v prihodnje izdelovali v Mehiki

  • Prenehali bodo izdelovati modele, ki ne prinašajo dovolj visoke prodaje in zaslužka, denimo majhni dvovratni avti se na trgih v razvoju slabo prodajajo, zato resno razmišljajo da bi pola v prihodnje izdelovali le v limuzinski različici.

  • Krčenje paketov opreme, ki pomenijo manj kot pet odstotkov prodaje določenega modela.

  • Povečali bodo prihodke z boljšo ponudbo dodatne opreme prilagojeno posameznim trgom.


Ena od ključnih nalog Volkswagna je tudi izboljšanje rezultatov v ZDA, kjer je znamka Volkswagen lani našla le 367 tisoč

kupcev, kar je celo manj od nišnega Subaruja. Položaj nameravajo izboljšati z naslednjimi ukrepi:

  • Volkswagen bo skrajšal življenjsko dobo posameznih modelov.

  • Lokalna proizvodnja golfa v Mehiki bo pospešila dobave v ZDA

  • Prihaja ofenziva športnih terencev; srednjerazredni model bo iz tekočih trakov tovarne v Chattanoogi na trg pripeljal sredi leta 2016, leto kasneje sledi novi tiguan s podaljšano medosno razdaljo iz mehiške tovarne.

  • Veliko novosti na področju lahkih dostavnih vozil tudi v ZDA.


r8-audi02-be.1425409460.jpg.s.600px.jpg
Audi R8 e-tron bo med kupce zapeljal prihodnje leto, poleg silovitih zmogljivosti bo ponudil 450 kilometrski doseg med polnjenji. Prihodnji električni avti Skupine Volkswagen pa bodo ponudili prek 500 kilometrske dosege med polnjenji baterij.

Na kratek rok stavijo na hibride

»Na kratek rok električni avtomobili niso pravi odgovor, zato ponujamo tako električne (e-up! in e-golf) kot priključne hibride (audi A3 e-tron, golf in passat GTE ter porscheja panamera in cayenne S E-hybrid). V nekaj letih bomo tehnologijo priključnih hibridov ponudili tudi v audijih Q7 in A8 ter v volkswagnih touareg in phaeton,« je pojasnil Winterkorn, ki je kljub zadržanosti do e-mobilnosti nanjo pripravljen. V prihodnjem letu bo znamka Audi predstavila model R8 e-tron, ki bo omogočal 450 kilometrski doseg med polnjenji baterij 450 kilometrov, proizvajalec pa intenzivno razvija serijo električnih avtomobilov, ki bodo omogočili doseg med polnjenji večji od 500 kilometrov.

Učinki skupnih osnov tudi pri električnih avtih

Pri razvoju električnih avtov bo Volkswagen dodobra izkoristil skupne osnove vozil. Zanje Winterkorn pravi, da omogočajo velike prihranke, saj lahko v zelo kratkem času in brez velikih stroškov predstavijo 40 novih električnih avtomobilov. »To sicer še ne pomeni, da bomo to naredili v naslednjih nekaj letih, saj v tem hipu še ni popolnoma jasno kako hitro se bo razvijala E-mobilnost,« je dodal prvi mož Volkswagna.

Letos že 29 tovarn, ki bodo izdelovale avte na skupni osnovi

Varčevalni učinki modularne platforme MQB se povečujejo z rastjo prodaje avtomobilov zasnovanih na skupni osnovi. Letos bo Volkswagen izdelal 2,7 milijona vozil na skupni osnovi v 18 tovarnah, ki so prirejene za izdelavo vozil na skupni platformi (do leta 2016 se bo njihovo število povečalo na 29), leta 2018 bo na skupni osnovi izdelanih že sedem milijonov vozil.

Modularna platforma ne zmanjšuje le nabavne cene vozil ampak prinaša tudi večjo fleksibilnost pri njihovi proizvodnji.

Član uprave Volkswagna Hans Dieter Pötsch je še pojasnil, da je pred leti še veljalo pravilo, ena tovarna, ena znamka, en model. Z uvedbo modularnih osnov pa lahko na isti lokaciji Volkswagen izdeluje več avtomobilov različnih znamk in velikosti, iz iste linije tovarne v nemškem Zwickau prihajata volkswagna golf in passat, iz tovarne v Bratislavi pa volkswagen touareg, porsche cayenne in audi Q7, ki so zasnovani na skupni platformi z vzdolžno vgrajenimi motorji.

3D tiskanje in humanoidni roboti

Volkswagen bo v proizvodnji povečal uporabo 3D tiskanja pri izdelavi kovinskih sestavnih delov. Pogosteje bodo uporabljali humanoidne robote, saj ti lahko izboljšajo kakovost in ergonomijo delovnih mest za zaposlene.



Preberite tudi:

12.03.2015
12.03.2015
14.04.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Volkswagen umirja ambicije rasti, razvojno stavi na hibride 3

Po rekordnem letu 2014 je Winterkorn za letos poleg skromne, do štiriodstotne rasti, prodaje napovedal od šest do sedemodstotno...

AVTO
Posel
Posel Električni avti bodo leta 2020 spet trčili v bencin 9

Lanska 73-odstotna rast prodaje električnih avtomobilov v Evropi kaže na navdušenje kupcev nad to tehnologijo. Zaradi omejenega dosega...

AVTO
Novice
Novice VW transporter novo poglavje podprl z nižjo ceno

Čeprav je Volkswagen transporter na ceste zapeljal pred 65 leti, njegovo ime še zdaleč ni utonilo v pozabo. Predstavili so namreč...

AVTO
Novice
Novice Volkswagnov touran ohranja klasična bočna vrata

Volkswagen bo jeseni predstavil novo generacijo svojega kompaktnega enoprostorca, ki pa zadaj ohranja klasična vrata

MANAGER
Manager
Manager Intervju: Naš cilj ni večja proizvodnja

Anton Černih, predsednik uprave Slovenske industrije jekla, o prestrukturiranju programa, pričakovanjih ruskih lastnikov in menjavah...

AVTO
Novice
Novice TOP 10 - avti Ženeve, ki bodo polnili slovenske ceste

Zbrali smo deset ženevskih novosti, ki bo po naši oceni dosegla vidnejše prodajne številke na našem trgu

AVTO
Posel
Posel Krvavi boj dveh alfa samcev 6

Minuli teden se je končalo obdobje dolgoletnega predsednika uprave in predsednika nadzornega sveta Volkswagna Ferdinanda Piecha, človeka,...

FINANCE
Članki
Članki Ne naše ne vaše, normalne! 3

Privatizacija bi rešila vse težave z »našimi« in »vašimi«, predvsem pa z neučinkovitim upravljanjem premoženja.