Avto

Audi, ki nosi zlata jajca

Najmanjši audijev športni terenec Q3 po treh letih na trg prihaja z nekaj spremembami, letos bo ujel 280 Slovencev, več od večine audijevih modelov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.03.2015 16:13
Čas branja: 2 min

Audijev vstop v razred kompaktnih športnih terencev z modelom Q3 po treh letih daje zgovorne rezultate - prek 400 tisoč prodanih vozil v svetu in okoli 700 v Sloveniji. Manj kot 4,4 metre dolgi SUV je na trgu uspešnejši od večine drugih modelov, ki imajo precej daljši staž. Slovenci pogosteje posegamo le po modelih A3 in A4, takoj za njima je Q3, ki je letno našel med 194 in 239 kupci.

P3100114.1425999581.JPG.c.600px.jpg
Novi žarometi, sedaj najmanj ksenonski, odbijač, prečne zračne reže in zajetnejši okvir maske so najvidnejše spremembe osveženega audija Q3.

Osveženi Q3, ki smo ga podrobno spoznali že konec novembra v Münchnu, je na slovenski trg zapeljal danes. Po besedah direktorja znamke Audi v Sloveniji Francija Bolte bo novinec letos dosegel rekordno prodajo 280 primerkov. Toliko vozil ima distributer zagotoljenih, dodatne količine pa bo po besedah Bolte težko zagotoviti. Večjih sprememb pri okusih kupcev ne pričakuje, pred prenovo je Q3 kupoval širok krog kupcev starosti med 30 in 60 let, 40 odstotkov je izbralo štirikolesni pogon, kar 98 odstotkov pa dizelski motor.

P3100129.1425999774.JPG.n.600px.jpg
Znane poteze armaturne plošče, nekaj novih barv in serijski pomočnik za preprečevanje naletov.

Dobre številke so morda razlog za dokaj skromne oblikovne spremembe Q3 po treh letih, saj poleg zajetnejšega kromiranega okvira maske, novih žarometov (serijsko v ksenonski, doplačilno v LED tehniki), prečnih zračnih rež in novih odbijačev, drugih sprememb ni opaziti. Osveženi Q3 oblikujejo tudi različni paketi, osnovni model je klasičen, odbijači so celo v črni barvi! Paket sport prinaša, športne sedeže, 17 palčna kolesa, informacijski sistem, nastavljivo podvozje audi drive select s tremi programi in še večjo prilagodljivostjo voznikovim željam in nekaj več sijaja v kabini. Paket design ima še več dekorativnih elementov v kabini, style pa večfunkcijski usnjen volan, samodejno klimatsko napravo, navigacijo, parkirni sistem in podobno. Vsi Q3, ne glede na paket opreme, imajo sedaj nad prtljažnikom rolo namesto police.

P3100120.1426000009.JPG.s.600px.jpg

Povsem po nemško Q3 večje posege skriva pod kožo, nova oziroma osvežena je celotna motorna ponudba. Povsem na dnu denimo 1.4 litrski turbobencinar TFSI s 110 kilovati, ki zna ob umirjeni vožnji izklopiti drugi in tretji valj in porabiti le 5,5 litra bencina na sto kilometrov. Dizelsko osnovo pomeni dvolitrski TDI s 88 kilovati in porabo 4,6 litra, na voljo pa bo šele maja. Tudi druge stroje je Audi vzel iz hišnih polic, denimo dvolitrski TDI s 110 ali 135 kilovati in bencinska 2.0 TFSI s 169 kilovati ter 2,5 litrski petvaljnik s 250 kilovati v najmočnejšem Q3 RS. Stroje je moč kombinirati z ročnim in samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom z dvema sklopkama S-tronic, v močnejših različicah je serijski pogon quattro, v šibkejših je za doplačilo.

Preberite si primerjavo audija Q3 RS in njegovega tekmeca Mercedes-Benza GLA 45 AMG

Cene za Q3 se pričnejo pri 30.700 evrih za bencinski 1.4 TFSI, dizelski 2.0 TDI s 88 kilovati (na voljo bo konec maja) je za 200 evrov dražji, štirikolesno gnani Q3 2.0 TDI s 110 kilovati pa stane nekaj manj kot 35 tisoč evrov. Med paketi bo najbolj zanimiv style, so prepričani pri Audiju, saj je pri večini različic na voljo brez doplačila ali pa celo zniža ceno osnovnega paketa.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

25.11.2014
02.12.2014
FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)