Fiat je bil dolga leta nedotakljiv in brez konkurence v domači Italiji, s svojimi raznovrstnimi modeli pa je masovno osvajal kupce tudi drugod v Evropi. Časi so se vmes spremenili, Fiat se spopada z negativnim trendom, po šestletnem padanju prodaje je ta dosegla najnižjo točko v zadnjih dveh desetletjih. Prvi mož skupine Fiat Chrysler Sergio Marchionne je tako priznal, da Fiat ne bo nikoli več huda konkurenca masovnim proizvajalcem v Evropi.
Lani so namreč zgolj nemške premijske znamke Audi, BMW in Mercedes-Benz prodali več vozil kot Fiat, za vrat pa mu močno dihata že Škoda in Dacia. "Ko gre za proizvodnjo vozil v Evropi, Fiat ne more, niti ne bo ponudil polno paleto modelov kot jo imajo drugi masovni proizvajalci," je dejal Marchionne ter dodal: "Fiat bo izgubil svoj ugled kot masovni proizvajalec s pestro ponudbo modelov, vendar se bo osredotočil na tisto, kar najbolje zna."
Marchionne je že do zdaj počasi zožal Fiatovo paleto vozil v Evropi in se povsem osredotočil na manjše modele, kot sta panda in družina 500, kjer so mali 500, petvratni 500L ter križanec 500X, družbo jim bo delal še roadster 124, sicer tesni sorodnik nove Mazde MX-5. Dolgo pričakovana zamenjava za model bravo je napovedana za 2016, proizvajali ga bodo v Turčiji. Ostareli punto, nekoč najbolj prodajan model, bo v prihodnosti nadomestil novi član družine 500. V prihodnjih petih do desetih letih se bo Fiatova vloga na trgu spremenila zaradi globalizacije znamke Jeep in uveljavitvijo Alfe Romea kot globalnega proizvajalca premijskih in športnih vozil.