Avto

Fiat ne bo več masovni proizvajalec

Fiat v Evropi s svojo paleto modelov ne bo nikoli več konkurenčen drugim masovnim proizvajalcem, kot je bil včasih, pravi prvi mož Sergio Marchionne

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.03.2015 12:49
Čas branja: 1 min

Fiat je bil dolga leta nedotakljiv in brez konkurence v domači Italiji, s svojimi raznovrstnimi modeli pa je masovno osvajal kupce tudi drugod v Evropi. Časi so se vmes spremenili, Fiat se spopada z negativnim trendom, po šestletnem padanju prodaje je ta dosegla najnižjo točko v zadnjih dveh desetletjih. Prvi mož skupine Fiat Chrysler Sergio Marchionne je tako priznal, da Fiat ne bo nikoli več huda konkurenca masovnim proizvajalcem v Evropi.

PB110980.1415920698.JPG.w.960px.jpg

Lani so namreč zgolj nemške premijske znamke Audi, BMW in Mercedes-Benz prodali več vozil kot Fiat, za vrat pa mu močno dihata že Škoda in Dacia. "Ko gre za proizvodnjo vozil v Evropi, Fiat ne more, niti ne bo ponudil polno paleto modelov kot jo imajo drugi masovni proizvajalci," je dejal Marchionne ter dodal: "Fiat bo izgubil svoj ugled kot masovni proizvajalec s pestro ponudbo modelov, vendar se bo osredotočil na tisto, kar najbolje zna."

Jeep-marchionne.1399288340.jpg.n.960px.jpg

Marchionne je že do zdaj počasi zožal Fiatovo paleto vozil v Evropi in se povsem osredotočil na manjše modele, kot sta panda in družina 500, kjer so mali 500, petvratni 500L ter križanec 500X, družbo jim bo delal še roadster 124, sicer tesni sorodnik nove Mazde MX-5. Dolgo pričakovana zamenjava za model bravo je napovedana za 2016, proizvajali ga bodo v Turčiji. Ostareli punto, nekoč najbolj prodajan model, bo v prihodnosti nadomestil novi član družine 500. V prihodnjih petih do desetih letih se bo Fiatova vloga na trgu spremenila zaradi globalizacije znamke Jeep in uveljavitvijo Alfe Romea kot globalnega proizvajalca premijskih in športnih vozil.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Umrl virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler
Avto
AvtoUroš Božin Umrl virtuoz, ki je rešil Fiat in Chrysler 4

Marchionne je na čelo Fiata prišel leta 2004 in ga rešil pred propadom.

FINANCE
Avto
Punto in tipo se poslavljata, drugi Fiatovi malčki pa bodo neslišni
Avto
AvtoUroš Božin Punto in tipo se poslavljata, drugi Fiatovi malčki pa bodo neslišni 10

Fiatovi modeli, ki bodo preživeli čistko, lahko pričakujejo delno in polno elektrifikacijo, razkriva petletni poslovni načrt.

FINANCE
Manager
Kdo je prvi Neitalijan za volanom Fiat Chryslerja in kaj ga čaka
Manager
ManagerVanja Tekavec Kdo je prvi Neitalijan za volanom Fiat Chryslerja in kaj ga čaka

Britanca Mika Manleyja, novega šefa Fiat Chryslerja, čaka več izzivov: trgovinska politika ameriškega predsednika Donalda Trumpa, dvomi v Italiji, ali lahko podjetje vodi nekdo brez italijanskega potnega lista, najti pa bo tudi moral odgovor na vprašanje, ali bo Fiat Chrysler za velike naložbe v elektrifikacijo in razvoj alternativnih pogonov potreboval strateškega partnerja.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Nov udarec za Fiat v Srbiji, tokrat ni kriva slaba prodaja
Avto
AvtoMiloš Milač Nov udarec za Fiat v Srbiji, tokrat ni kriva slaba prodaja

Proizvodne številke v Kragujevcu šepajo že nekaj let. Zdaj jih zmanjšuje še koronavirus, ki je začasno ustavil tekoče trakove v Kragujevcu.

FINANCE
Avto
Mali električni fiat s krepko baterijo in ceno 38 tisoč evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Mali električni fiat s krepko baterijo in ceno 38 tisoč evrov 13

Prodajna uspešnica v električni različici tokrat tudi za evropske kupce

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)