Avto

Intervju: Želim, da naši kupci ključev ne skrivajo v žepu

Tina Müller, direktorica trženja pri nemškem Oplu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.03.2015 22:30
Dopolnjeno: 03.03.2015 22:41
Čas branja: 2 min

Tina Müller je na vrh trženja v Oplu prišla iz kozmetične industrije. Izvaja tektonske premike pri ugledu znamke Opel, nagovarja mlajše kupce, išče nove poti komuniciranja in razkriva novo razkošje avtomobilov.

P3030183.1425419414.JPG.n.600px.jpg
Ženskih in moških avtov ni, so le različni kupci, zanje pa so različni avti. Tudi razkošje dobiva novo opredelitev, prepričana sem, da je pravo razkošje stalna informiranost kupca, torej povezljivost s spletom. Tina Müller, direktorica trženja pri Oplu Foto: Miloš Milač

Tina Müller je še svež obraz v Oplu, od predlanskim vodi trženje, na ta položaj pa je prišla iz kozmetičnega velikana Schwarzkopfa. Müllerjeva je takoj ob prihodu obrnila ploščo in na nemškem trgu kmalu zagnala novo kampanjo »Umparken im Kopf«, ki sporoča spremembo v razmišljanju. Za preobrat je uporabila slogane, kot je »68 odstotkov moških meni, da so rdečelaske bolj strastne; 90 odstotkov ni spoznalo še nobene« ali »Belo vino odstrani madeže rdečega vina. Milijoni uničenih preprog se s tem ne strinjajo«. Sočasno je zapeljala v sponzoriranje nogometa in motošporta ter postavila nove ambasadorje znamke, kot so Claudia Schiffer, Bryan Adams, Valentino Rossi, Jürgen Klopf in še nekatere. Ko bo Oplu vrnila sijaj na domačem trgu, se bo lotila še drugih, tudi slovenskega. Z Müllerjevo smo se v Ženevi pogovarjali o klišejih, trženjskem pristopu in preobratu dojemanja znamke, ki se po 14 letih negativne bilance dviga šele v zadnjem času.

Razvoj avtov je dramatičen, kozmetike ne

»Med kozmetično in avtomobilsko industrijo so velikanske razlike. Avtomobili so predvsem precej bolj tehnično kompleksni, imajo daljšo življenjsko dobo kot kozmetični izdelki, hkrati v avtoindustriji prihaja do velikih, že kar dramatičnih sprememb, o čemer pa v kozmetiki ne moremo govoriti,« nam pojasni. Ko sva se pogovarjala o novi corsi, je večkrat omenila, da gre za ženski avto, v čem pa je sploh razlika?

Ženski in moški avti? To je kliše!

»Gre za kliše in predsodke, ki danes ne veljajo več. Res je sicer, da se ženske pogosto vidimo v manjših avtih, a tudi to se spreminja. Danes lahko rečemo, da si ženske želijo različne avtomobile ne glede na velikost, zelo so jim všeč avti, ki jih lahko prilagodijo svojemu osebnemu slogu. To nam je denimo zelo dobro uspelo pri modelu adam,« pojasni Müllerjeva in doda, da na današnjem avtomobilskem trgu obstaja več trženjskih skupin, zato do njih različno dostopa.

Želi, da kupci ne bi več skrivali ključev

Njena glavna naloga je zloščiti ugled znamke Opel, želi, da ljudje ne bi več skrivali ključev svojega opla v žepu, ampak bi ga ponosno pokazali prijateljem. Novi modeli in boljši ugled naj bi vodili k izpolnjevanju glavnih ciljev. Ti so dobičkonosnost v letu 2016, prvič po 16 letih, osvojitev osemodstotnega tržnega deleža in drugo mesto v prodaji.

Novo razkošje je informiranost

Kot glavni zasuk pri avtomobilih poudarja še to: »Avtomobili so si mehansko vse bolj podobni, vse bolj pa se bodo razlikovali po digitalnih sistemih, povezljivosti s spletom, pametnih telefonih. To je naša smer, začenjamo pa jo s sistemom OnStar. Tako naše avtomobile postavimo v prihodnost, ne v preteklost.« Po njenih besedah gre za novo razkošje, ki kupcu omogoča stalno informiranost in povezanost s svetom, omogočilo bo denimo tudi, da boste na svojem telefonu preverili, ali ima vaš avto dovolj napolnjene pnevmatike. Ob tem ne gre le za mlade kupce, res pa je, da bodo prav ti na novo določili znamko Opel.

P3030171.1425409713.jpg.o.600px.jpg
Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke
Avto
AvtoMiloš Milač ''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.

FINANCE
Avto
Tudi mala corsa obuja oznako GSI
Avto
AvtoMiloš Milač Tudi mala corsa obuja oznako GSI

Oznaka, ki je proslavila športne ople in se v spomin vtisnila še precej bolj oznaka OPC na zadkih najbolj divjih oplov

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Oplov koncept, ki bo spremenil prihodnost znamke
Avto
AvtoUroš Božin Oplov koncept, ki bo spremenil prihodnost znamke 2

Pod lastništvom Peugeota je Opel pripravljen izstopati iz množice

FINANCE
Avto
Berlingu sledi še Oplov combo
Avto
AvtoMiloš Milač Berlingu sledi še Oplov combo 1

Oplov combo z osnovo in tehniko berlinga in partnerja, a lastnim oblikovnim slogom

FINANCE
Avto
Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk
Avto
AvtoMiloš Milač Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk 1

Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku smo preizkusili tudi nekaj novih različic motorjev in menjalnikov.

FINANCE
Avto
Oplov družinski combo v Sloveniji predpremierno v unikatni izvedbi
Avto
AvtoMiloš Milač Oplov družinski combo v Sloveniji predpremierno v unikatni izvedbi

Opel combo se je v unikatni, ročno izdelani izvedbi s posebej zaščitenim prevozom kot predserijski izdelek za dva dni ustavil v Sloveniji.