Pri Audiju bodo v Ženevi predstavili novega R8, ki v osnovi ne bo postregel s presenečenjem. Zmogljivi superšportnik sodeč po neuradni fotografiji ohranja linije predhodnika, prednji del pa je zdaj ukrojen po meri drugih Audijev s prepoznavno hišno masko, kakršno nosi novi TT. R8 svoje poslanstvo ponuja pod motornim pokrovom, kjer so mu namenili Lamborghinijev V10 motorjem s 397 kilovati (540 KM) ter 540 Nm navora. Ob tem bo na voljo tudi močnejša različica s 448 kilovati (609 KM) in 560 Nm navora. Šibkejši bo v Nemčiji stal 165 tisočakov, močnejši pa 187 tisoč evrov.
Audi R8 bo v šibkejši različici do stotice pospešil v 3,5 sekunde ter dosegel 323 km/h, v močnejši pa v 3,2 sekunde ter bo zmogel 330 km/h. Slednjo bo moč razbrati iz digitalnega merilnika, kakršnega ima TT, ob tem je športnik tudi varčnejši, saj povprečno spije 11,8 litra (prej 12,4 litra) na sto kilometrov. Hibridna različica e-tron bo zmogla 338 kilovatov (460 KM) in 920 Nm navora.
Novinec je dolg 4,42 metra, širok 1,94 metra, v višino meri 1,24 metra. R8 zdaj tehta slabo tono in pol, oziroma 15 odstotkov manj kot prej, večinoma je grajen iz aluminija. Štirikolesni pogon quattro poslej lahko ves navor usmeri na prednja ali zadnja kolesa.