Številni družinski enoprostorci za potnike zadaj ponujajo razne rešitve za lažji vstop, največkrat so to bočna drsna vrata. Volkswagen touran je v skupini tistih, ki imajo tam klasična vrata, to pa bo ohranil tudi v novi generaciji. Ta bo predstavljena jeseni, novinec bo narejen na platformi MQB in bo od sedanjega daljši za 13 centimetrov. Potniki bodo tako imeli več prostora, za 48 litrov bo prostornejši tudi prtljažnik (1.040 litrov, dno bo ravno), kljub številnim dodatkom pa bo masa vozila nižja za dobrih 60 kilogramov.
Novi model tourana bo za petino varčnejši, kot je sedaj, ob tem bo ponujal devet zračnih blazin. Sprva bo na voljo s tremi bencinarji in tremi dizli, motorna paleta se bo začela z 1,2- bencinskim TSI motorjem z 81 kilovati (110 KM), vmesni bo 1,4-litrski TSI s 110 kilovati (150 KM), na vrhu bo tak motor s 132 kilovati (170 KM). Pri dizlih bo vstopni 1,6-litrski z 81 kilovati (110 KM), močnejša bosta 2,0-litrska s 110 oziroma 140 kilovati (150 in 190 KM). Vsi motorji bodo na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali samodejnim, najmočnejši dizel bo imel dvosklopčni DSG. Poraba se bo sukala od 4,1 litra naprej (1.6 TDI).
Na zunaj nova generacija ne prinaša bistvenih sprememb, poslej bo bližje golfu in passatu. Nova oblika deluje bolj športno, kar poudarjata prednja maska in ožji žarometi (tudi z LED tehnologijo), bočne linije so bolj ostre in agresivne, zadaj so LED luči. Kakovostna notranjost po zgledu golfa in passata prinaša velik na dotik občutljiv zaslon, številne odlagalne površine, sistem mirrorlink in tripodročno klimo, seveda pa tudi najnovejše koncernske varnostno-asistenčne sisteme.