Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti
V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki zajema celotno dobo od proizvodnje, uporabe do razgradnje vozil, so avtomobili na vodik in gorivne celice do okolja bolj prijazni kot klasični električni.
Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo švicarskemu trgovcu Emil Freyu, smo ekskluzivno objavili. Objavljamo še raziskavo o ogljičnem odtisu električnega in vodikovega pogona. Evropska prodaja avtov upada, bencin se draži, Lotus se vrača z izjemnim električnim superšportnikom ...
Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v začetku prihodnjega leta.

Super Škoda premika meje v skupini Volkswagen

Čas branja: 2 min
24.02.2015  22:30
Prostornost audija A8, motorji in tehnika volkswagna passata in cena dobro opremljenega golfa. Kam sodi nova škoda superb, ki vsaj v teoriji podira meje znotraj Skupine Volkswagen

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj
Audi dodaj
BMW dodaj

Češka Škoda je pod lastništvom Volkswagna zrasla v velikega proizvajalca avtomobilov - lani se je približala meji milijon vozil. Uspehe dosega z avtomobili s sodobno koncernsko tehniko, nižjimi cenami od primerljivih volkswagnov in več prostora. Novi superb se zdi ob tem še bolj prepričljiv, bo kupce kradel tudi Volks­wagnu ali Audiju?

Na premieri novega superba minuli teden v Pragi vodilni na to vprašanje niso želeli odgovoriti. S superbom, ki je sicer narejen na enaki osnovi kot passat in golf, a ju z medosjem 2,84 metra in dolžino 4,86 pošteno presega, želijo tekmovati z drugimi znamkami zunaj skupine Volkswagen. Škodin cilj je drugo mesto v prodaji poslovnih limuzin v Evropi, ki ga trenutno zavzema opel insignia z 92.914 prodanimi vozili v minulem letu; stari superb je v istem obdobju prepričal le dobrih 46 tisoč kupcev, volkswagen passat pa 152654.

To so želje Škode, sodeč po prodajnih številkah v Sloveniji, pa je lahko realnost drugačna. Škoda superb je v Sloveniji v času krize več kot podvojila prodajo, leta 2011 je našla 352 kupcev, medtem ko so druge poslovne limuzine in karavani kupce izgubljali, skrčil se je tudi razred poslovnih limuzin.

skoda-superb-2-mm.1424803058.jpg.o.600px.jpg
Nova škoda superb je zrasla na 4,86 metra, v kabini je še bolj razkošna, cene pa bodo ostale na ravni zdajšnjega superba. Foto: Miloš Milač

Četrtino več kupcev kot druga generacija

Z novim superbom ima Škoda še večje načrte, prodaja tretje generacije naj bi za 25 odstotkov presegla prodajo druge, v svetu in tudi pri nas. Ob tem se zdi logično, da se bodo za superba, ki po merah presega svoje najbližje tekmece, ogreli tudi kupci volkswagna passata, peugeota 508 in opla insignie. Po dozdajšnjih napovedih in nemških cenah bo imel superb podobno ceno od približno 23 tisoč evrov za 1,6-litrskega turbodizla. Zaradi prostornosti in sodobne tehnike bo v bolje opremljenih različicah, denimo 2.0 TDI s 140 kilovati in bogatejšo opremo, superb stal okoli 30 tisoč evrov oziroma toliko kot prestižni tekmeci BMW serije 3, audi A4 in mercedes-benz razreda C v osnovnih različicah. Glavno bo dojemanje ugleda superba pri teh kupcih, menijo v Škodi.

Večji in lažji

In kaj ponuja novi superb? Kljub izdatnejšim karoserijskim meram ter boljši aktivni in pasivni varnosti je novi superb zaradi uporabe lažjih materialov do 75 kilogramov lažji od predhodnika. Rezultat podaljšanega medosja je razkošna prostornost na zadnji klopi, ki je primerljiva s tisto v prestižnih limuzinah višjih razredov. Po uradnih podatkih prostor za kolena na zadnji klopi meri 15,7 centimetra oziroma kar 5,9 centimetra več kot pri najbližjem tekmecu. V prtljažnik boste spravili 625 litrov prtljage, 30 več kot v prejšnjem modelu. Zadnja vrata pa se spet odpirajo skupaj s steklom, superb je torej ostal kombilimuzina z obliko limuzine.

Preprosta kabina, okrnjena motorna ponudba

Preprosta, urejena, bogateje opremljena, a še vedno zadržana je armaturna plošča največje škode. V kabini je novinec dobil velik zaslon na dotik, ličneje oblikovana stikala, mehkejšo plastiko pa tudi več serijske in dodatne opreme, a zadržanost je ostala celo v večjem obsegu kot v novem passatu, to dokazujejo tudi klasični merilniki vrtljajev. Motorna paleta je enaka kot pri passatu, stroji pa so do 34 odstotkov varčnejši kot prej. Dizelske vrste zastopata 1,6-litrski TDI z 88 kilovati in dvolitrska s 110 in 140 kilovati, manjka le najmočnejši 2.0 TDI s 176 kilovati. Bencinski motorji s prostornino od 1,4 do dva litra zmorejo od 92 do 206 kilovatov.

Več o novem superbu si preberite v članku iz svetovne premiere v Pragi.


Več iz teme:  

Preberite tudi:

18.02.2015
18.02.2015
26.05.2015

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Samozavestna škoda superb napada tudi lastne vrste

Iz razkritja v Pragi: nova škoda superb prinaša presežke prostora, sodobnejšo obliko, boljšo tehniko in še vedno spoštljivo distanco...

AVTO
Novice
Novice Kako je Čehinja iz anonimnosti zapeljala v prvo vrsto 6

Prva novodobna škoda superb je med kupce zapeljala leta 2001, v zadnjih 14 letih je postala pomemben igralec v poslovnem razredu

AVTO
Novice
Novice Ob 20. uri bomo razkrili novo škodo superb 6

V večernih urah bomo poročali neposredno iz razkritja nove škode superb v Pragi

AVTO
Novosti
Novosti Caddyjevo četrto rojstvo

Volkswagen caddy je v četrti generaciji ohranil svoj raznoliki značaj: dve izvedenki, različni dolžini, sedem motorjev, dve vrsti...

AVTO
Testi
Testi Kakšna je cena prostorskega razkošja? 1

TEST: Mercedes-Benz V 220 CDI avantgarde: Drugačen Mercedes-Benz, ki blesti z razkošjem prostora, materialov in opreme in se obenem...

FINANCE
Članki
Članki Socialistični duh v bruseljski četrti 1

Na Rue d'Alliance na številki tri je živel Moses Hess, socialist, novinar po poklicu. Kot Marx in Engels je pisal za Rheinische Zeitung,...

AVTO
Novice
Novice VW transporter novo poglavje podprl z nižjo ceno

Čeprav je Volkswagen transporter na ceste zapeljal pred 65 leti, njegovo ime še zdaleč ni utonilo v pozabo. Predstavili so namreč...

AVTO
Novice
Novice Ko oblikovalcem podrejo zidove 1

Kako je pred našimi očmi nastal Mercedes - zgodba iz zakulisja