Range Rover se je po štirih letih in 400 tisoč prodanih vozilih lotil prenove modela evoque. Oblikovalci so mu namenili nova LED svetila, drugačen je prednji odbijač, reže za zrak in maska, spremenjen je zadnji strešni spojler, na voljo bo nekaj novih barv. Kot do sedaj bo na voljo s prednjim ali štirikolesnim pogonom ter v različici s tremi ali petimi vrati, vse glasnejše pa so govorice o kabrioletski različici.
Več novega je pod motornim pokrovom, saj so tam od 20 do 30 kilogramov lažji motorji. Kupcem bo na voljo nov štirivaljni dizel TD4 s 110 (150 KM) ali 132 kilovati (180 KM). Na voljo bo tudi bencinska različica Si4 s 177 kilovati (240 KM), k tej gre štirikolesni pogon in 9-stopenjski samodejni menjalnik.
Evoque bo na voljo v kombinaciji s terenskim sistemom all-terrain progress control (ATPC). Slednji omogoča skorajda samostojno vožnjo avtomobila s konstantno nizko hitrostjo izven utrjenih poti, vozniku so v pomoč še sistem za ohranjanje vozne smeri ter sistem samodejnega zaviranja.
Prenova se je ob tem rahlo dotaknila tudi notranjosti, kjer je vozniku in potnikom na voljo 8-palčni zaslon na dotik, novi so sedeži, uporabili so boljše materiale.