Bugatti veyron je bil zadnjih deset let pojem avtomobilskega prestiža, superšportnosti, ekskluzive in tehnične dovršenosti - dolgo časa je veljal za najhitrejši avto na svetu, za katerega so petičneži v povprečju odšteli 2,3 milijona evrov. Po 450 prodanih primerkih in velikanski izgubi se veyron poslavlja, zadnjega so poimenovali La Finale in bo ob prvem na ogledu v Ženevi. Seveda že ima kupca, prihaja iz Bližnjega vzhoda.
Pri Bugattiju, ki je del koncerna Volkswagen, so v desetih letih sicer prodali 300 veyronov v izvedbi kupe ter 150 v izvedbi roadster. Avtomobil je imel v zadku osemlitrski motor W16 z močjo do 1.200 konjev, s pomočjo štirih turbinskih polnilnikov pa je iz sebe iztisnil 1.500 Nm navora ter se ustavil šele pri težko predstavljivih 431 kilometrov na uro. Do stotice je pospešil v 2,5 sekunde.
Zmaga veyrona na domala vseh področjih avtomobilizma in kljukice v številnih rubrikah "Naj" pa za Volkswagen ni imela poslovnega uspeha - zaradi njega so ustvarili 1,7 milijarde evrov izgube. Kljub astronomski ceni je Volkswagen tako z vsakim prodanim veyronom izgubil 4,6 milijona evrov. Letno so želeli izdelati sto veyronov, vendar jih nikoli niso več kot 80. Tudi velika izguba Bugattija ni ustavila, saj pripravljajo naslednika, chiron naj bi imel moč okoli 1.500 konjev.