Avto

Lego kocke močnejše kot Ferrari

Lego je izpodrinil Ferrari z vrha lestvice najmočnejših blagovnih znamk

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.02.2015 10:47
Čas branja: 1 min

Danski proizvajalec igrač Lego je na vrhu lestvice najmočnejših globalnih blagovnih znamk letos prehitel italijanskega proizvajalca luksuznih športnih vozil Ferrari, ki je zdrsnil na deveto mesto. Italijane pri tem lahko tolaži dejstvo, da ima Lego v ponudbi tudi kar nekaj njihovih modelov, ki so umetelni posnetki pravih Ferrarijev.

lego-racer.1424598423.jpg.c.600px.jpg

Na drugo mesto se je uvrstila revizijska družba PWC, na tretje znamka energijskih pijač Red Bull, na četrto pa svetovalno podjetje McKinsey. Lego kot blagovna znamka pri potrošnikih vzbuja občutek domačnosti in kreativnosti, k večji priljubljenosti znamke pa je pripomogel tudi animiran film Lego Movie, so zapisali v družbi Brand Finance, ki je pripravila lestvico najmočnejših blagovnih znamk.

Na lestvici najmočnejših blagovnih znamk so se od petega do 10. mesta zvrstile še znamke Burberry, Rolex, LOreal, Coca Cola, Ferrari, Nike in Disney.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj
Avto
AvtoUroš Božin Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj 5

Ferrari bo v Ženevi predstavil svojega novega poskočnega konjiča 488 pista, ki bo tudi neprofesionalnim voznikom približal užitke, ki jih ponuja več kot 700-glava konjenica.

FINANCE
Avto
Ferrari na letni ravni podvojil dobiček
FINANCE
Avto
Ferrarijeva prihodnost vse bolj hibridna
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Najdražji avti Slovencev, najcenejši 4x4 robustneži in maksi minija
Avto
AvtoMiloš Milač Najdražji avti Slovencev, najcenejši 4x4 robustneži in maksi minija

Najdražji in najcenejši avtomobili v Sloveniji, zadnje druži pogon 4x4. Kakšen bo letos avtomobilski posel v Evropi, kako bo nanj vplival brexit. V pismu še o novem konceptnem Infinitiju, rekordih Volkswagna in o minijih z velikim bremenom mase in centimetrov, pa tudi s prepričljivo tehniko - preizkusili smo hibrida in dirkaškega JCW.

IZVOZNIKI
Novice
V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko

Intervju z Meti Ketner, direktorico pravne pisarne KETNER, ki je specializirana za področje intelektualne lastnine

FINANCE
Manager
(intervju, eden najvplivnejših digitalnih tržnikov na svetu) Ljudje nočejo več tržnikom dati osebnih podatkov
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik (intervju, eden najvplivnejših digitalnih tržnikov na svetu) Ljudje nočejo več tržnikom dati osebnih podatkov

Jeremy Waite je globalni direktor trženja v IBM. Mediji ga uvrščajo med najvplivnejše digitalne tržnike na družbenih omrežjih in poznavalce velikih količin podatkov. V svoji karieri je sodeloval s podjetji, kot so Nike, Uber, BMW, Rovio in Salesforce.

IZVOZNIKI
Novice
Majhna prepoznavnost Slovenije ni ovira za uspeh