Škodin superb je sodobno pot začel skromno leta 2001 z ubuditvijo istoimenskega razkošnega modela iz let 1934 do 1949. Novodobni superb je nastal na podaljšani osnovi takratnega passata, enako osnovo je imel tudi passat za kitajski trg. Superb je že v prvi generaciji ponudil veliko prostora za skromno ceno; skromni pa so bili tudi materiali v kabini, njen videz, zvočna zatesnitev in varnostna oprema. Velikemu Čehu je tudi primanjkovalo ogleda, zato je dosegal skromne številke in velike padce vrednosti na trgu rabljenih vozil.
Druga generacija z letnico 2009 si je opomogla na vseh področjih. Ponovno zasnovana na osnovi takratnega passata je ponudila še več prostora, dvojno odpiranje zadnjih vrat z ali brez stekla, še več udobja, boljšo tehniko in tudi nekaj bolj imeniten, čeprav namerno manj skladen videz kot pri bratrancu iz Wolfsburga. Trg jo je kot takšno zelo dobro sprejel. V času recesije se je zanjo odločil marsikateri menedžer, ki je s superbom dobil dober, a vseeno nevpadljiv, časom precej bolj primeren avto kot v primeru Volkswagna, Audija in drugih znamk. Iz anonimnosti je zapeljala tudi v Sloveniji. Leta 2011 je našla 352 kupcev, več kot renault laguna in ford mondeo, a še vedno manj kot peugeot 508, opel insignia in volkswagen passat.
Do danes se je tako na cestah namnožilo že 700 tisoč superbov, predvsem druge generacije, z novim superbom pa ima Škoda še bolj samozavestne načrte. "Menim, da lahko v celotnem življenjskem ciklu prodamo 25 odstotkov več superbov tretje generacije kot nam je uspelo v drugi," je na včerajšnjem razkritju povedal predsednik uprave Škode Winfried Wahland, ki je novega superba samozavestno postavil ob bok razrednim prvakom, a passata pri tem ni posebej izpostavljal. V mislih pa je imel, vsaj tako smo ga razumeli, predvsem boj za kupce z oplom insignio, fordom mondeom in drugimi. Da ne bo kradel kupcev tudi Volkswagnovemu passatu, pa si ne bi upali staviti.
Podrobneje o novi škodi superb