Opel je leto 2015 začel z znatnim povečanjem prodaje, januarja je v Evropi namreč prodal 72.200 vozil, kar pomeni 7,4-odstotno rast in najhitrejšo rast med prvimi petimi avtomobilskimi znamkami. Opel je tako rastel precej hitreje kot trg, ki je zrasel za odstotek. Oplov tržni delež na evropskem trgu vozil v januarju je zrasel za 0,3-odstotne točke na 5,4 odstotka.
Podjetje je zabeležilo znatno boljše številke na zahodnoevropskih trgih, kot so Francija (+ 34 odstotkov), Italija (+29 odstotkov), Španija (+23 odstotkov), Velika Britanija (+13 odstotkov) in Nemčija (+9 odstotkov). Največjo rast prodaje je Opel zabeležil na Portugalskem in sicer za kar dve tretjini. Skupaj je Opel povečal prodajo na 15 trgih, tržni delež pa na 13 trgih.
Prodaja mokke se je povečala za 17 odstotkov, merive za skoraj četrtino, adama za tretjino, cors pa za domala polovico, kar gre pripisati prihodu nove generacije. V nadaljevanju leta bo za krepitev prodajnih številk poskrbel še najmanjši karl, stekla je tudi še prodaja adama rocks.