Skupina PSA ima od lani tri avtomobilske znamke, najmlajši med njimi je prestižni DS, ki se bo v Ženevi letos prvič predstavil povsem samostojno. Prvi avtomobil znamke brez vidnih znakov in logotipov Citroena je prenovljeni paradni konj DS 5, ki z blagimi popravki, posameznimi detajli in kromiranimi vložki vzbuja vtis premium izdelka. Pri nas ga lahko pričakujemo s poletjem.
Model DS 5 je zdaj bolj agresiven in avantgarden, kar poudarja šestkotna okrasna maska z velikim DS logom in zajetno kromirano obrobo, v podobnem slogu pa bodo ukrojeni tudi prihodnji modeli. Novi so tudi polni LED žarometi ter bočne odprtine za dovod zraka, ki ga naredijo prepoznavnega v množici drugih vozil, samosvoj je tudi z boka in zadaj. Tam njegovo mogočnejšo postavo poudarja v zadnji odbijač integrirana dvojna izpušna cev, spremenjene so tudi luči.
S prenovo so oblikovalci želeli še bolj poudariti premium naravo avtomobila, tako bo na voljo v treh različicah usnjenega oblazinjenja. Masažni sedeži in napredni audio sistem znamke Denon potovanja naredijo še udobnejša. DS 5 ima po novem tudi sedempalčni zaslon na dotik, na sredinski konzoli je 12 gumbov manj. Info-zabavni sistem odslej omogoča povezovanje s pametnim telefonomm, pozna lastne aplikacije ter naprednejše funkcije za nadzor nad vzdrževanjem avtomobila.
DS 5 bo na voljo s petimi različnimi motorji, štirje so dizelski in en bencinski, paleto zaokroža še dizelski hibrid 4x4. Pri dizlih vstopno različico predstavlja BlueHDi 120 z 88 kilovati, sledi 150-kilovatni BlueHDi 150 s 110 kilovati, na vrhu je BlueHDi 180 s 133 kilovati. Za zdaj edini bencinski THP zmore 121 kilovatov, ob koncu leta pride še THP 210 s 154 kilovati moči.