Avto

Osveženi Audi A1 bo očaral 150 Slovencev

V Audijeve salone po Sloveniji je s ceno od 17.860 evrov pripeljal osveženi A1, dosedanji uspeh najmanjšega v družini pa domačega zastopnika navdaja z optimizmom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.02.2015 15:29
Čas branja: 3 min

Audi je leta 2010 z modelom A1 vstopil na trg malih premijskih vozil, do zdaj pa so jih prodali več kot pol milijona. Tudi pri nas je bil najmanjši Audi dobro sprejet, skupaj so jih prodali 600, večino v petvratni različici.

IMG-0659.1424094938.JPG.w.960px.jpg

Tudi to je vzrok, da bodo pri Porsche Slovenija s prenovljenim modelom kupcem ponudili zgolj petvratno različico, ki naj bi letos pritegnila 150 kupcev. Pri nas bi to pomenilo osemodstotni delež v skupni Audijevi prodaji, zato se zastopniku z njim splača ukvarjati. Glavna novost je bencinski trivaljni motor, prvič v Audijevi zgodovini.

IMG-0700.1424094862.JPG.s.960px.jpg

Osnovni petvratni Audi A1 Sportback z novim bencinskim litrskim trivaljnikom TFSI s 70 kilovati (96 KM) in petstopenjskim ročnim menjalnikom bo na voljo od 17.860 evrov, osnovni z novim 1,4-litrskim dizelskim trivaljnikom TDI s 66 kilovati (90 KM) ter ročnim menjalnikom pa za 19.500 evrov.

IMG-0712.1424095001.JPG.s.960px.jpg

Največ kupcev naj bi poseglo po bencinskih motorjih, na voljo so trije v štirih različicah, na vrhu je zmogljivi S1. Različica Design oziroma Sport avto podražita za okoli 1.800 evrov, sedemstopenjski samodejni menjalnik S-tronic pa za dva tisočaka. Trivratni model je na voljo po naročilo za enako ceno kot petvratni model.

IMG-0668.1424095254.JPG.e.960px.jpg

Audijeva kompaktna modela sta po prenovi še bolj privlačna, oblikovalci so se dotaknili tako notranjosti kot zunanjosti - v dolžino sta zaradi nove oblikovne zasnove odbijačev zrasla za dva centimetra, na 3,98 metra. K bolj športni podobi vozila prispevajo osveženi dekorativni elementi in barve lakov, vozne lastnosti pa so podobne avtomobilom srednjega razreda. Zaradi toge karoserije in kratke medosne razdalje sta živahna in okretna.

IMG-0670.1424095386.JPG.c.960px.jpg

Kaj je novega pri prenovljenem A1? Spredaj opazimo novo obliko žarometov in meglenk, spremenjeni sta zunanji ogledali, odbijači so robustnejši, rešetka hladilnika je bolj ploščata. Na voljo je osem novih platišč, zadnje luči v LED tehnologiji imajo novo obliko, zadnji difuzor je nekoliko preoblikovan.

A1140021.1424095433.jpg.c.960px.jpg

Več novosti je "pod kožo". Šest motorjev - bencinskih in dizelskih - je novih ali pa so izpopolnjeni. Pri večini se je moč povečala, obenem pa se je poraba goriva zmanjšala za do deset odstotkov. Razpon moči tako sega od 66 kW (90 KM) do 141 kW (192 KM). Vse motorje je mogoče kombinirati s 7-stopenjskim menjalnikom S tronic. Audi ima v ponudbi prvič dva povsem nova trivaljna agregata, in sicer 1.0 TFSI in 1.4 TDI.

A1140023.1424095517.jpg.e.960px.jpg

Osnovni motor je prvi bencinski trivaljnik v zgodovini znamke Audi. A1 1.0 TFSI ultra z močjo 70 kW (95 KM), porabi na 100 kilometrov povprečno 4,3 litra goriva (99 g CO2 na km), novi trivaljni dizelski motor 1.4 TDI ultra s 66 kW (90 KM) doseže v normirano porabo (NEVC) 3,4 l/100 km (emisija 89 g CO2 na km).

AS1-131006.1424095973.jpg.e.960px.jpg

Na vrhu ponudbe je Audi S1 Sportback, motor 2.0 TFSI razvije moč 170 kilovatov (231 KM) in navor 370 Nm. S-model lahko od 0 do 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde ter naprej do končne hitrosti 250 km/h. Za prenos moči skrbi quattro, platišča so 17-palčna, v bogato serijsko opremo so vključeni tudi Audi drive select in nastavljivi blažilniki. Takšen stane 32.880 evrov.

AA1-D-141031.1424096237.jpg.e.960px.jpg

Model A1 Sportback ostaja športen in živahen. Novo elektromehansko servokrmiljenje je energijsko varčno in vozniku vedno zagotavlja optimalno podporo. Pri liniji opreme sport je nastavitev bolj čvrsta, vendar udobnejša kot pri predhodniku. Še več dinamike zagotavlja športno podvozje S line. Novost je tudi sistem za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select: z njim lahko voznik nastavi karakteristike motorja, opcijskega menjalnika S tronic in nastavljivih blažilnikov - ti so še ena od opcij - na enega od treh profilov delovanja: auto, efficiency in dynamic.

QA1-D-141002.1424096299.jpg.w.960px.jpg

Ponudba opreme je na novo strukturirana, liniji design in sport kupcem omogočata, da si A1 individualno prilagodijo. Poleg njiju so na voljo paket design selection in športni paket S line ter druge možnosti za individualno zasnovo vozila - od barvnih prezračevalnih šob do dekorativnih folij za karoserijo

A1140046.1424095872.jpg.n.960px.jpg

Ponudba multimedijskih sistemov je v prvi vrsti zasnovana za potrebe mlajših kupcev. Na vrhu je MMI navigacija plus z modulom Audi connect, vključno s telefonom. S tem modulom je mogoče iz vozila dostopati do storitev iz nabora Audi connect, vključuje pa tudi dostopno točko za WLAN. Multimedijsko ponudbo zaokrožajo vrhunske komponente, kot je avdiosistem Bose Surround Sound System.

IMG-0676.1424095657.JPG.e.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

14.12.2014
FINANCE
Avto
Audi dviga temperaturo z novim A1, prvič bo brez dizelskega motorja
Avto
AvtoMiloš Milač Audi dviga temperaturo z novim A1, prvič bo brez dizelskega motorja

Audi je predstavil drugo generacijo najmanjšega modela A1, naročila zbira že poleti, jeseni pa bodo prvi avtomobili zapeljali med kupce

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Kaj ponuja najcenejša vstopnica v svet Audijev
Avto
AvtoMatej Kačič Kaj ponuja najcenejša vstopnica v svet Audijev 2

Audi A1 v drugi generaciji ponuja drzen videz, športno ukrojeno kabino, že serijsko digitalne merilnike in varnost iz večjih modelov, zanj pa je treba odšteti najmanj 19.990 evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Veliko Audija v majhni embalaži
Avto
AvtoMatej Kačič Veliko Audija v majhni embalaži 3

Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino, digitalnimi merilniki in posluhom za varnost daje skoraj toliko, kot večji modeli.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)