Ford je z uradnim videom focusa RS, posnetim na dirkališčih v Belgiji in v ZDA pred dnevi dodobra podražil navdušence tega že kar kultnega avtomobila, ob uradni predstavitvi pa tudi s tehničnimi podatki konkurenci zaprl usta. Novega focusa RS bo namreč poganjal 2,3-litrski turbobencinski motor Ecoboost, kakršnega najdemo v mustangu, le da so mu inženirji vbrizgali še dodatno porcijo steroidov.
Nov turbopolnilnik, ki se hitreje vrti že pod nižjim polnilnim tlakom, večji kompresor, hladilnik in dovodi zraka pri različici RS namreč poskrbijo za moč kar 237 kilovatov (320 KM), zajetni izpušni cevi pa bosta poskrbeli za globok in rezek zvok motorja vse do 6.800 vrtljajev. Najbolj razgrajaški focus tako zmore 53 kilovatov (70 KM) več od različice ST.
Ker je video posnetek poln adrenalinskih vložkov prikazoval drsenje focusa RS z izklopljenimi vsemi elektronskimi pomagali, so se pojavili namigi o štirikolesnem pogonu, s katerim sta si cesto nekdaj podredila escort in sierra cosworth.
Ford je uslišal pričakovanja, saj bo focus RS štirikolesno gnan, za še večjo suverenost pa bo uporabljal vektorsko razporeditev navora. Pogon bo tako lahko do 70 odstotkov moči prenesel na zadnja kolesa in do 100 odstotkov na vsako zadnje kolo posebej. S pomočjo ESP in vektorskega zavornega sistema se bo moč v ovinku še bolj razporedila na zunanje kolo ter s tem še zmanjšala podkrmiljenje.
Inženirji so surovi moči prilagodili tudi vzmetenje in nastavljive blažilnike, tukaj so še Brembo zavorni sistem, športni sedeži Recaro, 19-palčna platišča in zgolj ročni 6-stopenjski menjalnik. Podatke o pospešku in končni hitrosti bo Ford razkril v Ženevi, kjer se bodo hlače dokončno zatresle tudi golfu R, Subaruju WRX STI in Audiju S3.