Pri Ferrariju se pripravljajo na avtosalon v Ženevi, kjer bodo okoli 600 tisoč obiskovalcem med drugim pokazali najnovejši model 488 GTB. Gre za naslednika modela 458 Italia, kot šele drugi superšportnik po lepotcu california T pa bo opremljen s turbinskim polnilnikom - oziroma dvema.
Ferrari 488 GTB je po merah podoben predhodniku, v dolžino meri 4,56 metra, širok pa le malo manj kot dva metra. Ob tem ga odlikujeta tudi skladen videz in številne aerodinamične rešitve, ki glede na predhodnika znatno izboljšujejo podtlak - tudi do 50 odstotkov v primerjavi s 458 Italia. K temu na zadku pripomore nov difuzor, sredaj dvojni spojler.
V zadku novega lepotca iz Maranella je 3,9-litrski osemvaljni motor s 660 "konji", ki se zavrti prek 8.000 vrtljajev, največji navor 760 Nm pa ponudi že pri 3.000 vrtljajih.
Turbinska polnilnika občutno pripomoreta k večji moči in navoru glede na klasični motor v predhodniku, časi na tovarniški stezi v Fioranu pa kažejo na to, da je novinec za dve sekundi hitrejši od 458 Italia.
Moč 1.400 kg težkega atleta se pričakovano prenaša na zadnji kolesni par, do stotice potrebuje tri sekunde, do 200 km/h osupljive 8,3 sekunde, merilnik hitrosti pa se ustavi šele pri 330 km/h. Silovito moč na kolesa prenaša dovršen sedemstopenjski menjalnik, športnik se lahko pohvali tudi z aktivnimi blažilniki, elektronskim diferencialom ter sistemom, ki vozniku omogoča lahkotno drsenje skozi ovinke.