Avto

Prvi za poslovneže, drugi za športne navdušence

Na slovenske cesta sta zapeljala osveženi audi A6 z okrepljenimi motorji bolj varčnimi motorji ter povsem novi TT - športna ikona tretje generacije

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.02.2015 22:30
Čas branja: 3 min

Slovenski Audi je v februar vstopil z dvema novostima. Audi A6, ki smo ga lani preizkušali tudi pri najvišji hitrosti, je pomembnejši ko gre za posel, novinec z letnico 2015 bo letos v Sloveniji našel 137 kupcev, načrtujejo pri Porscheju Slovenija.Dvosedežni kupe TT, ki smo ga septembra lani zapeljali po dirkališču Ascari in njegovo odprta različica roadster pa 20 navdušencev nad športnimi avtomobili in tudi avtomobilskimi ikonami - TT si je namreč ta sloves prislužil s prvima dvema generacijama.

audi-A6-FL2015-predstavitev-7.1423130598.JPG.o.600px.jpg
Audi A6 letnika 2015 ima že serijske ksenonske žaromete, za doplačilo pa tudi revolucionarne matrix LED žaromete. Motorji so varčnejši do 22 odstotkov, osnovni dizel 2.0 TDI v povprečju porabi 4,2 litra plinskega olja na sto kilometrov.

Pri audiju A6, velja za limuzino, avant pustolovski allroad quattro, vsaj na prvi pogled ni veliko novega. Spremenjene so prednje luči, serijske so ksenonske, doplačilno pa LED ali matrix LED, ki smo jih spoznali že v audiju A8. Ko pa Nemcu podrobneje pogledaš pod kožo, pa je tradicionalno novega veliko več, kot ujame oko. V kabini boste A6 z letnico 2015 prepoznali po novih barvah, prednjih sedežih ki za doplačilo lahko hladita ali masirata potnika, spletna povezava je mogoča prek LTE omrežja, novost pa je tudi spremljanje voznih redov letal, vlakov prek aplikacije, a le v državah, kjer ponudniki storitev to omogočajo. Slovenske Železnice denimo tega ne znajo.

Za 22 odstotkov varčnejši motorji

Motorji so pridobili na moči in postali še varčnejši, v povprečju kar 22 odtsotkov. Dvolitrski turbodizel z oznako ultra, ki označuje najbolj varčno različico, sedaj zmore 110 oziroma 140 kilovatov, povprečna poraba pa je le 4,2 litra. Posebnost modelov ultra so med drugim kompozitne vzmeti, ki zamenjujejo jeklene, njihova prednost je za 40 odstotkov manjša masa, ki prinaša 0,3 grama ogljikovega dioksida na sto kilometrov manjše izpuste. V teoriji je zelo varčen tudi bencinski stroj 1.8 TFSI s 140 kilovati in porabo 5,3 litre. Stopničko višje so osveženi trilitrski turbodizli z močjo 160, 200 ali 235 oziroma 240 kilovati moči v različici 3.0 TDI clean diesel competition quattro. Ta bo lastnikovo denarnico osušila za 75.850 evrov. Osnovni modeli pa so precej dostopnejši, 2.0 TDI s 140 kilovati stane 43.500 evrov, bencinar 1.8 TFSI pa 400 evrov več. Varčna različica 1.8 TFSI ultra je ob enakih zmogljivostih ob te za 2.650 evrov dražja.

audi-TT-predstavitev-11.1423131736.JPG.o.600px.jpg
Audi TT tretje generacije je zadržal osnovne obline prvih dveh, postal pa je nekoliko resnejši.

Audi TT pa je povsem drugačen avto kot A6, v prvi vrsti je namenjen individualistom, ki z avtomobilom izražajo svoj, v tem primeru zelo dinamičen, slog. V drugi vrsti paljubiteljem športnih avtomobilov, tem pa bo novi TT vsekakor všeč, saj še v precej večji meri kot njegova predhodnika stavi na vozne lastnosti. Novi audi TT je lahek, zmogljiv, varčen ter uživaški, ob tem prinaša najsodobnejše voznikovo okolje, interaktivno armaturno ploščo in napreden sistem za prepoznavo govora, na trgu.

audi-TT-predstavitev-20.1423131839.JPG.o.600px.jpg
Interaktivni zaslon, ki omogoča prilagajanje elektronskih merilnikov, karte navigacije,... podobnega ima tudi volkswagen passat.

Zaslon je poseben po nepravilnih oblikah in 12,3 palcih premera, zumenjal pa je klasične merilnike. Popolnoma prilagodljiv zaslon lahko napolnite z orjaškim zemljevidom navigacije, elektronska merilnika hitrosti in vrtljajev pa potisnete v skrajna kota zaslona, velikost katerega je možno prilagajati s tipko view. Vse funkcije je mogoče upravljati z gumbi na volanu, delno tudi z vmesnikom MMI na sredinski konzoli, kljub kopici ukazov pa privajanje nanje ne traja predolgo.

50 kilogramov lažji od predhodnika

Ko gre za zunanjost, je dvovratni kupe je zadržal zunanje mere skromnih 4,18 metra dolžine, le v medosju je zrasel za dobre tri centimetre na 2,5 metra. Prilagodljiva platforma MQB in lahka gradnja karoserije in drugih delov iz aluminija in jekel visoke trdnosti pa je novemu TT prinesla do 90 kilogramov skromnejšo težo, najlažji TT 2.0 TFSI tehta le 1.230 kilogramov, 50 manj kot njegov predhodnik.

Majhni, a siloviti mototji

Motorji so v tem hipu trije dvolitrski, glede na zmanjšano maso in večjo moč, pa vsi po vrsti ponujajo zelo dobre zmogljivosti. Dvolitrski turbodizel ima 135 kilovatov, v povprečju porabi 4,2 litra plinskega olja na sto kilometrov, do stotice pa skoči v 7,1 sekunde. Še več veselja ponudita dvolitra turbo bencinarja, prvi ima 169, drugi v audiju TTS pa kar 228 kilovatov, ki ga do stotice poženejo v 4,6 sekunde.

Cena osnovnega TT 2.0 TFSI je 38.020 evrov, za dizelski 2.0 TDI pa boste odšteli 170 evrov več.

Foto: Miha Pečoler

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja
Avto
AvtoUroš Božin Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja 7

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Avto
Zapeljali smo v digitalni svet audija A6
Avto
AvtoJanez Kovačič Zapeljali smo v digitalni svet audija A6 1

Nova Audijeva šestica se očitno spogleduje z večjo in še prestižnejšo osmico, se dokazuje s supermodernim kokpitom in štirikolesnim krmiljenjem ter maha v slovo ročnemu menjalniku. Novinca smo preizkušali na jugu Portugalske.