Avto

V kako velikem ribniku bo ribaril renaultov vroči križanec

Kako močna je ljubezen kupcev do avtomobilskih križancev, priča podatek, da je bil lani takšen vsak peti prodani avto; renault kadjar bo obogatil ponudbo in okrepil mednarodne ambicije francoske znamke

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.02.2015 22:30
Čas branja: 3 min

Za avtomobilski razred križancev se zdi, kot da ga je gospodarska kriza povsem zaobšla, pretresi na valutnih trgih, visoka splošna stopnja brezposelnosti in upočasnjena rast prodaje pa kot da so iz nekega povsem drugega sveta. Poleti bo križance obogatil še renault kadjar, ki smo ga v živo spoznali med prvimi.

Lani je bilo vsako peto prodano vozilo na svetu crossover - njihov delež je v Evropi znašal 23 odstotkov in na Kitajskem 26 odstotkov. Da ponudbo sestavlja pestra paleta precej novih modelov, govori podatek, da se je povprečna starost modelov s 4,8 leta v letu 2012 spustila na lanskih 4,2 leta, ob koncu tega leta pa bo 3,7 leta.

IMG-8528.1422988387.jpg.o.600px.jpg
Kadjar je vroči tekmec v rastočem segmentu kompaktnih športnih terencev, »udaril« se bo tudi z bratrancem qashqaiem. Foto: Matej Kačič

Vstopnica na rastoče trge

Tržna uspešnost križancev je globalen pojav, povpraševanje je podobno po vsem svetu, glavna merila pri odločanju kupcev pa so oblika, cena in nato ugled. Razred križancev zato pomeni vstopna vrata za poglavitne rastoče trge, na katere cilja zveza Renault-Nissan, vanj pa Francozi prinašajo svojo vizijo takšnega vozila - torej mešanico športnega terenca, karavana in klasične kombilimuzine.

Ni prvi, a nič ni zamujeno

Renault s kadjarjem sicer ne orje ledine pri križancih. Modelu koleos iz leta 2008 kot plodu sodelovanja med Nissanom in Samsungom je predlanskim kot drugi model v njihovi ponudbi crossoverjev sledil captur, ki je dosegel precejšen uspeh. Ta mestni križanec se je z nekaj več kot 178 tisoč novimi registracijami lani zavihtel na prvo mesto med kompaktnimi crossoverji v Evropi. Tudi v Sloveniji je bil captur s skoraj 1.400 prodanimi primerki na vrhu s svojem razredu, s precej manjšimi številkami sta mu sledila nissan juke in peugeot 2008.

Zdaj na sceno prihaja capturjev veliki brat kadjar, ki se ponaša s privlačnim videzom, kakovostno izdelavo, vsestransko uporabnostjo, prostornostjo, bogato opremo, možnostjo štirikolesnega pogona, široko paleto učinkovitih in varčnih motorjev, povezljivostjo in uporabno tehnologijo. Osnovo si deli z novim Nissanovim qash­qaiem, z dolžino 4,45 metra pa se bo za svoj kos pogače bojeval s peugeotom 3008, hyundaiem ix35, kio sportage, mazdo Cx-5, suzukijem SX4 S-cross in drugimi. Kot tak naj bi kar najbolje ustrezal željam kupcev, širil prepoznavnost francoske znamke in njen ugled daleč od oblikovalskega centra v Parizu.

Renault-Kadjar-2016-1600x1200-wallpaper-12.1422988388.jpg.o.600px.jpg
Povsem nova armaturna plošča, ki je delno obrnjena proti vozniku. Na osrednjem delu je velik zaslon na dotik. Bo takšna tudi v novem meganu?

Renault je namreč dobro uveljavljen v Evropi, kjer je bil lani na tretjem mestu po prodaji osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil, navzoč pa je v 128 državah po svetu, kjer so lani skupno prodali 2,7 milijona vozil. Po zaslugi mednarodne strategije je lani Renault zunaj Evrope prodal 46 odstotkov vozil - leta 2010 denimo 37 odstotkov.

Poganjal bo prodajo znamke, tudi na Kitajskem

Kadjar za Francoze pomeni tudi prelomnico. Od poletja bo sprva naprodaj v Evropi, kmalu zatem še v večini sredozemskih držav in Afriki. Prihodnje leto sledi ofenziva na največjem avtomobilskem trgu na svetu, kjer so proizvajalci lani prodali več kot 20 milijonov vozil. Križanec nenavadnega imena bo namreč prvi avtomobil znamke Renault, ki ga bodo izdelovali na Kitajskem, in bo tako pomemben poslanik za razvoj znamke. Srednjeročni načrti Renaulta pa so, da na Kitajskem osvoji 3,5-odstotni tržni delež, kar pomeni prodajo 750 tisoč vozil na leto.

Najbolj-priljubljeni-D27224.1423039094.jpg

Kje bo lovil kadjar?

Kadjar ima za Renault velik pomen, za uveljavitev znamke na svetovnih trgih pa bo seveda moral prepričati neke povsem nove kupce. Bratranec nissan qashqai po besedah predstavnikov Renaulta naj ne bi bil ogrožen, saj nagovarja drugačen tip kupcev, v povsem drugačnem položaju naj bi bil najbolj naravni konkurent peugeot 3008. A ta v ponudbi denimo nima štirikolesnega pogona, zato se bo Renault kadjar poskušal prikupiti tistim, ki si ogledujejo kio sportage, hyundai ix35, mazdo CX-5... Med glavnimi dejavniki za uspeh bo poleg videza tudi cena.

Thomas Brient z oddelka trženja pri Renaultu nam cen ni razkril, je pa povedal, da bo kadjar nagovarjal predvsem aktivno prebivalstvo, staro okoli 40 let, ki si konca tedna ne zna zamišljati brez izletov v naravo in adrenalinskih podvigov ter iz urbane džungle pogosto rado pobegne v objem narave. Poleg zgoraj omenjenih je ­Brient kot konkurenco poudaril tudi Volkswagnovega tiguana: »Pričakujemo, da bo dobro opremljeni kadjar stal približno toliko, kot danes stane vstopni model tiguana.« To pomeni, da bo novi Renaultov križanec dražji od capturja z vrha ponudbe in bi svoj pohod lahko začel pri ceni približno 25 tisoč evrov. V motorni ponudbi naj bi se znašli podobni motorji, kot so v qashqaiu, torej 1,2-litrski turbobencinar, 1,5-litrski turbodizel in seveda tehnična poslastica, 160-konjski 1,6-litrski biturbo dizel. Več o kadjarju bo znanega na ženevskem avtomobilskem salonu, pri nas ga pričakujemo pred poletjem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

09.06.2015
FINANCE
Avto
Vrhunski mojstri, ki krojijo svetovno avtomobilsko industrijo
Avto
AvtoMatej Kačič Vrhunski mojstri, ki krojijo svetovno avtomobilsko industrijo 2

Štiri velika imena, brez katerih si danes ne moremo predstavljati sodobnega avtomobilizma.

FINANCE
Avto
Čas je za najboljše avtomobile na svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Čas je za najboljše avtomobile na svetu 2

Do konca tedna bomo glasovali za svetovni avto leta v petih kategorijah, letos izbiramo med 62 avtomobili, vse več je evropskih znamk, denimo Renault, Peugeot in Citroën

FINANCE
Avto
Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece
Avto
AvtoMiloš Milač Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 14

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih cen

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Takšen bo novi kia ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

FINANCE
Avto
Kaj prinaša tretja generacija kie ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj prinaša tretja generacija kie ceed 1

Korejska Kia tudi v času športnih terencev nadaljuje zgodbo klasičnega kompaktnega petvratnega modela ceed. Novi model bo pri nas konec poletja.

FINANCE
Avto
Mali korejec nesramno izziva konkurenco
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali korejec nesramno izziva konkurenco 7

Stonic napenja tržne razmere v razredu majhnih športnih terencev do vrelišča, saj je oblikovno simpatičen in vozno spodoben, za povrh pa še censko konkurenčen, kar je v teh krajih eden najpomembnejših adutov.

FINANCE
Avto
Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali
Avto
AvtoMatej Kačič Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali 44

Stinger GT je hudo privlačen, že kar nastopaški kupe, ki navduši s športnostjo in eleganco, dokončno pa te »zakuri« z zmogljivostmi biturbošestvaljanika, vozno dinamiko in vse prej kot zasoljeno ceno.