Avto

Četverica, ki pravila prodaje avtov postavlja na glavo

V preteklih mesecih so prek družabnih omrežij prodajali strgalnike, glavnike, zobne ščetke,... sedaj vas bodo navduševali nad smarti

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

02.02.2015 02:28
Čas branja: 3 min

Gašper Podbregar, Gregor Jordan, Tjaša Deu in Dorjan Krapše so novi, sila drugačni prodajalci smartovih avtomobilov, ki jih je ljubljanski Autocommerce izbral med 790 kandidati prijavljenimi na zaposlitveni oglas na mojedelo.com. Kupcev ne bodo čakali v salonu, ampak jim bodo sledili, jih zabavali in tako pritegnili pozornost na družabnih omrežjih, na dogodkih in jih tudi obiskali na domu, če bo potrebno. Pred nekaj dnevi so za pol leta odpeljali vsak svojega službenega smarta in tako zagnali inovativni prodajni proces, ki je bil deležen pozornosti tudi pri tujih distributerjih Smarta.

"Gre za prvi tovrstni projekt v Evropi in z zanimanjem ga opazujejo tudi vodilni na področju oglaševanja blagovne znamke smart. Prav lahko se zgodi, da bo prav Slovenija s svojim inovativnim načinom prodaje, postavila nove temelje za celotno blagovno znamko," je poudaril direktor Autocommerca Rasto Oderlap.

P1291002.1422831074.JPG.o.600px.jpg
(Z leve) Gašper Podbregar, Gregor Jordan, Tjaša Deu in Dorjan Krapše so drugačni prodajalci avtomobilov, ki se vam bodo prikradli takrat, ko boste to najmanj pričakovali. Niso le prodajalci, ampak tudi ambasadorji znamke, z njo bodo živeli in jo promovirali v pravem in virtualnem okolju.

Časi, ko ste se odločili za nakup novega avta, se v prvi fazi napotili v nekaj salonov, prelistali kataloge, se pomenili s prodajalcem in se morda odpravili še na kratko preizkusno vožnjo, rekli še besedo ali dve o popustu in se na koncu odločili za avto, morda isti dan ali pa šele po mesecu ali dveh, so dokončno mimo. Saloni sicer še vedno stojijo, v njih so prodajalci, ki stranke čakajo z nasmeškov in kavo, a stranke v salone pridejo oborožene s podatki, ki jih priklikajo na spletu. V tem virtualnem okolju zberejo vse podatke, o moči, merah, opremi, barvi, ceni, popustu, tudi konkurenci,... in se pridejo le še pogajati za boljšo ceno.

P1291025.1422836935.JPG.o.600px.jpg
"Delovali bomo kot tim, vsak od nas je tako različen, da ne bomo tekmovali med seboj, ob tem se projekta lotevamo sproščeno, saj nas ne bremenijo mesečni plani," pravijo novi prodajalci in ambasadorji Smarta.

Tovarne se zavedajo pomena spleta, pa ga obvladajo?

Avtomobilske tovarne se tega zavedajo, zato se podajajo vse globlje v svet spleta, s kupci komunicirajo prek zgoraj omenjenih omrežij in jih v končni fazi zvabijo v salon, še vedno pravi, ne virtualni, kjer zaključijo posel. To so dejstva, ki veljajo predvsem za mlajšo generacijo kupcev, zahtevajo pa tudi krepko spremenjen prodajni proces. Pri Autocommercu so si upali iti najdlje. Že sam razpis za nove prodajalce je bila marketinška kampanja, saj so kandidati med dokazovanjem svoje izvirnosti in primernosti za prodajalca smartov zganjali vse mogoče norčije na spletu, celo obcestnih plakatih in radijskih postajah. Ob tem so že pred zaključkom razpisa promovirali znamko Smart. Z izborom štirih prodajalcev v preteklem tednu, pa se začenja inovativni prodajni proces. Lahko ta četverica danes komaj opaznega Smarta uvrsti na nakupni seznam Slovencev?

Kako bodo delovali sodobni prodajalci, kje bodo našli kupce

smart-gasper-podbregar-mm.1422835124.JPG.o.600px.jpg
Gašper Podbregar: "Smarta bom vključeval v vsako foto in video zgodbo, ki jo bodo opazili navdušenci nad akrobatskim letenjem, sam vodim ekipo akrobatskega pilota Petra Podlunška, aktivni ljudje in predstavniki podjetij ki se gibljejo v teh krogih. V osebnih kontaktih s temi ljudmi bom skušal odpraviti zakoreninjene tabuje, da je smart drag, majhen in nevaren. Ob tem bom skušal potencialne kupce twinga, tehničnega bratranca smarta forfour, preusmeriti na smarta, ki je doslej neupravičeno dobil premalo pozornosti."

smart-gregor-jordan-mm.1422835264.JPG.o.600px.jpg
Gregor Jordan: "Kupce bom iskal v urbanem okolju med ljudmi, ki cenijo majhen in uporaben avto, ki ga lahko stlačijo v vsako parkirno luknjo, obenem pa dajo veliko na svoj ugled v družbi. Sam bom osebno ciljal na starejše kupce, ki so po mojem mnenju odlična ciljna skupina za smart forfour, a s strani prodajalcev niso deležni prave pozornosti. Kako jih bom našel? Na različnih dogodkih, delavnicah in srečanjih, ko bom prišel jaz, bo prišel tudi smart,..."

smart-tjasa-deu-mm.1422835329.jpg.o.600px.jpg
Tjaša Deu: "Do potencialnih kupcev bom dostopala predvsem prek socialnih medijev, prek svojega youtube kanala in instagrama ter prek ustnega sporočila. Prijatelji me že poznajo, da vseskozi nekaj prodajam, sedaj bo to smart."

smart-dorjan-krapse-mm.1422835532.JPG.o.600px.jpg
Dorjan Krapše: "S tem poslom imam že izkušnje, v preteklosti sem prodajal znamke BMW, Volkswagen in Kia, a vselej kot prodajalec v salonu, sedaj pa grem prvič na teren in na družabna omrežja, kjer se moram še izuriti. V avtoposlu sem se naučil tega, da prodajalec vselej prodaja sam sebe, sama znamka je manj pomembna. Zato se pri smartu ne bom omejeval, ne bom iskal ciljnih skupin, ampak bom nagovoril vse."

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Zakaj je superb (lahko) boljši od passata
Avto
AVTOPORTRET
AvtoJure Šujica Zakaj je superb (lahko) boljši od passata

Vozili smo škodo superb, četrto generacijo največjega Škodinega modela. Je tehnično enak Volkswagnovemu passatu, a ohranja pravi Škodin karakter.

FINANCE
Manager
Evganejski griči – vulkanska pokrajina sredi Padske nižine
Manager
Reportaža
ManagerIgor Fabjan Evganejski griči – vulkanska pokrajina sredi Padske nižine

O vulkanski preteklosti te gričevnate pokrajine, prepredene z vinogradi in sadovnjaki, pričajo številni termalni vrelci, ob katerih so že stari Rimljani uredili kopališča.

FINANCE
Manager
Prenosni projektorji za večerne zabave na prostem
Manager
Tehnologija
ManagerMatjaž Ropret Prenosni projektorji za večerne zabave na prostem

Z višjimi temperaturami prihaja sezona druženj na terasah, ki si jih lahko s prenosnim projektorjem popestrimo tudi z ogledom filma ali tekme. Pogledali smo, kakšni so ti projektorji, kako jih namestiti in kateri so primerni za različne postavitve.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Je gradbeništvo res večna ljubica, ki bi rada postala žena?
TOP Gradbeništvo
BIZNIS & TRENDI V GRADBENIŠTVU
TOP GradbeništvoNataša Jančar Je gradbeništvo res večna ljubica, ki bi rada postala žena?

Se bo država končno odločila, ali bo stavila na gradbeništvo? In kaj od aktualnih vsebin je za gradbeništvo priložnost, kaj breme in kaj nadloga?

FINANCE
Manager
Pismo iz Kampale: Kolikor denarja, toliko znanja
Manager
IZ PRESTOLNIC
ManagerTina Smole Pismo iz Kampale: Kolikor denarja, toliko znanja

V Ugandi imamo na papirju sicer brezplačno osnovno šolanje, a starši ob vpisu v nov razred dobijo seznam stvari, ki jih morajo otroci prinesti – od zvezkov do toaletnega papirja, kred in metel. Nekaj teh potrebščin ostane v šoli, druge učitelji vzamejo ali prodajo naprej.

FINANCE
Za Bežigradom do leta 2027 več kot 800 novih stanovanj
Finance
pregled projektov
Kristina Robežnik Za Bežigradom do leta 2027 več kot 800 novih stanovanj 1

To so projekti, ki so predvideni na območju Bežigrada in širše okolice.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)