Avto

Ljubezen na drugi pogled

Le 3,71 metra dolgi Mitsubishi space star bo prej kot z videzom kupce prepričal s priznano kvaliteto, varčnimi motorji, petletno garancijo in dobro opremo za privlačno ceno

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.01.2015 14:32
Čas branja: 4 min

IMG-8166.1422536889.JPG.c.960px.jpg

Če bi povprečnega Slovenca poprosili, naj našteje tri mestne malčke, bi najbrž omenil Fiatovo pando, Renaultovega twinga in Volkswagnovega upa, v izbor petih bi umestil še denimo Toyotinega ayga, Hyundaija i10 ali Nissanovo micro, od trendovskih pa omenil Fiata 500 in Oplovega adama. Na malo Mitsubishejevo "prostorsko zvezdo" bi pomislili le redki, čeprav naj bi bilo poslej drugače.

IMG-8168.1422536983.JPG.c.960px.jpg

Mitsubishi space star je končno zapeljal tudi na slovenske ceste (v tujini ga poznajo od poletja 2013), z začetno ceno 8.490 evrov (osnovni 1.0 inform ima šest vreč in klimo) pa vse do 9.990 evrov (1.2 Intense s samodejno klimo, dvobarvno armaturko, ogrevanimi ogledali, pametnim ključem, električno pomičnimi stekli in ogledali,...) bo z dvema motorjema, tremi nivoji opreme in osmimi barvami skušal letos osvojiti 100-120 kupcev.

IMG-8198.1422537271.JPG.n.960px.jpg

Čeprav se nam avto po prvem druženju ni zdel slab, se nismo mogli povsem znebiti občutka, da ga pri nas čaka oster boj za kupce - kljub temu, da je Mitsubishi sinonim za kvaliteto, lastnik pa za svoj denar dobi veliko avta in opreme.

IMG-8244.1422537540.JPG.c.960px.jpg

Na prvi pogled malce neobičajen in z nekaj kroma obdani Mitsubishi space star namreč ni vzbudil pretiranih vzdihov poželenja, poglede je pritegnil predvsem v nekaterih barvnih kombinacijah (denimo v zeleni ali modri). Zdelo se je, kot da se hoče namerno izgubiti v povprečju, z ničemer posebnim opozoriti nase in biti predvsem skromen. Za današnje čase se to zdi skorajda neverjetno, sploh če pomislimo na samosvojega twinga in razigranega ayga.

IMG-8283.1422537149.JPG.c.960px.jpg

A morda se prav tu skriva ključ do uspeha pri posameznih kupcih, ki cenijo povsem drugačne stvari, kot so pretirana vpadljivost, noro žive barve, personalizacija in še kaj. Petvratni space star z dolžino 3,71 metra stavi predvsem na odlično prostornost (na kar opozarja že z imenom), praktičnost, lahkotno vožnjo, zelo dobro kvaliteto izdelave, zgledno mehaniko (nova platforma, motor, menjalnik), nizko porabo goriva (v povprečju dobre štiri litre), kar bogato opremo in tudi zmerno ceno.

IMG-8267.1422537619.JPG.s.960px.jpg

Pri slovenskem uvozniku so poudarili, da gre za globalni avto, torej takšen, ki ustreza celemu svetu. K nam prihaja s Tajske, odlikuje ga najboljša aerodinamika v razredu (Cx: 0,27), lahka gradnja (osnovni model je z 845 kg je najlažji v segmentu), zgledna varnost (ABS, ESP, EBD,6x zračne vreče, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah) in razmeroma bogata oprema.

IMG-8236.1422537062.JPG.c.960px.jpg

Avto da ob vsem skupaj vtis, da bo svojemu namenu služil zelo veliko let, zaradi zadržanega videza pa kot da nikoli ne bo zastarel. Kdo ve, kaj bo narekovala avtomobilska moda čez denimo tri leta? Iz povsem dolgočasne sivine space starja deloma lahko potegnejo že v osnovnem modelu dodani krom paket, pri višjih nivojih pa aluminijasta platišča, meglenke, zatemnjena zadnja stekla in zadnji strešni spojler.

IMG-8230.1422537712.JPG.c.960px.jpg

Notranjost sicer ne ponuja kakšnega oblikovalskega presežka, predvsem je preprosta (dvobarvna je videti precej bolje), kvalitetno narejena in predvsem dobro opremljena. Že osnovni ponuja klimo, daljinsko centralno zaklepanje, električno pomična prednja stekla, radio z USB in AUX, v drugi opremi Invite je klima že samodejna, električno pomična stekla pa na vseh štirih vratih, vtis v opremi Intense pa še izboljšajo usnje na prestavni ročici in volanu ter predvsem tipke za upravljanje nekaterih funkcij na njem.

Instrumentna plošča je preprosta in enostavna za branje ter ponuja večinformacijski osrednji zaslon. Potovalni računalnik ponuja šest različnih prikazov. Space star ima kot pravi Vzhodnjak tipko za potovalni računalnik sicer med instrumenti, kar je silno nepraktično. Pohvalimo pa lahko številna priročna odlagalna mesta, tudi ključ ima svoj prostor pod sredinsko konzolo.

IMG-8224.1422537850.JPG.n.960px.jpg

Armaturna plošča je trda, vendar zgledno obdelana, piano črno plastiko bi oblikovalci lahko tudi pustili na polici. A kljub temu se zdi, da je armaturko (in sedeže) dokaj enostavno vzdrževati. Sedeži so sicer povprečni, prostornost pa je glede na zunanje mere presenetljiva, sploh zadaj - medosje sicer znaša 245 cm. Space star v kabini ponuja 165,1 cm prostora za noge, kar je 44,5 odstotka dolžine vozila (ostali 1.623-1.649 oziroma 41,8-43,6%).

IMG-8274.1422537995.JPG.c.960px.jpg

V zadek space star pospravi solidnih 235 litrov (razpon v razredu 185-286 litrov), za doplačilo je na voljo poseben predal za stvari. Prtljažnik je ob tem globok 60,5 cm, povsem v dnu je set za popravilo pnevmatik. Škoda le, da zadnja klop ni vzdolžno pomična - je pa deljiva v razmerju 60:40, kar nam omogoča prevoz med 113 in 124 cm dolgih stvari.

IMG-8204.1422536634.JPG.s.960px.jpg

V ponudbi sta dva motorja, oba odzivna trivaljnika, pri obeh je izpust CO2 nižji od 100 g/km. Šibkejši zmore 52 kilovatov (71 KM) pri 6000 vrtljajih, ter ponudi 88 Nm navora pri 5000 vrtljajih. V povprečju naj bi porabil štiri litre goriva na sto kilometrov. Do stotice potegne v 13,6 sekunde ter zmore največjo hitrost 172 km/h,

IMG-8205.1422536596.JPG.s.960px.jpg

Močnejši je 1,2-litrski trivaljnik, ki zmore 59 kilovatov (80 konjev) pri 6.000 vrtljajih v minuti. Največji navor 106 Nm doseže pri 4.000 vrtljajih v minuti, s pomočjo petstopenjskega ročnega menjalnika pa z mesta do stotice pospeši v 11,7 sekunde ter doseže največjo hitrost 180 km/h. K nizki porabi (tovarna v povprečju obljublja 4,3 litra) dobrih 900 kilogramov težkega malčka pa pripomorejo tudi dolga prestavna razmerja in sistem start&stop.

IMG-8303.1422537786.JPG.n.960px.jpg

Vozne lastnosti so zadovoljijo nezahtevnega voznika, lega na kratkem preizkusu je bila solidna, dobrodošel je majhen obračalni krog (9,2 metra, twinga se obrne na 8,6 metra).

IMG-8217.1422536671.JPG.s.960px.jpg

V sistem Mitsubishi ClearTec poleg start&stop sistema spadajo še senzor, ki zagotavlja učinkovitejše polnjenje akumulatorja, močnejši alternator, regenerativni sistem zaviranja, gume z manjšim kotalnim uporom in uporaben zaslon Eco Drive Assist.

mitsubishi-spacestar-instrumentna-plsoca.1422537469.jpg.c.600px.jpg

V Sloveniji so lani registrirali 2.679 mini avtomobilov, Mitsubishi space star si tako želi odrezati manjši kolač. Komur bo padel v oči, bo dobil skromnega, vendar zanesljivega Vzhodnjaka, ki mu zmerna doza šarma ne bo zbledela niti po desetih letih. Predvsem s ceno cilja na drugi avto v družini (avto prihaja s petletno garancijo in asistenco), robustnost in zanesljivost sta lahko aduta pri študentih, po vsej verjetnosti pa bomo v njih videvali tudi starejše, ki cenijo lahkotno vožnjo in okretnost.

IMG-8292.1422536483.JPG.c.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 1

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.