Avto

Revoz bo izpolnil zahteve glede zaposlovanja

Revoz pričakuje dvig proizvodnih količin v primerjavi z lanskim letom za 15 odstotkov, hkrati bodo imeli do konca leta 2.105 zaposlenih

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.01.2015 10:34
Čas branja: 2 min

Novomeški avtomobilski proizvajalec Revoz za letošnje leto ob predvidenem obratovanju v dveh izmenah pričakuje dvig proizvodnih količin v primerjavi z lanskim letom za 15 odstotkov, je pojasnil predsednik uprave Revoza Patrice Haettel.

P1280948.1422523787.JPG.n.960px.jpg

Gre za leto, v katerem je Revoz zaključil naložbo v začetek proizvodnje dveh novih modelov, novega twinga in smarta. S proizvodnjo so začeli aprila, uradno odprtje je bilo maja lani. S prodajo novega twinga so nato začeli septembra, s prodajo smarta pa novembra. Za zagotovitev zadostnih količin za začetek prodaje so v Revozu lani z začasno polovično nočno izmeno okrepili proizvodnjo in s tem število sodelavcev, tako da so konec leta poleg 2.000 zaposlenih imeli tudi 1.000 agencijskih delavcev.

Proizvodnja novega twinga in smarta je del investicijskega projekta Edison, ki je stal 450 milijonov evrov, slovenska država pa je zanj predvidela 22,5 milijona evrov subvencij.

V pogodbi s slovensko vlado glede subvencije je bilo po Haettelovih besedah jasno opredeljeno, da mora Revoz ustvariti 51 novih delovnih mest in da mora biti konec leta 2015 stanje zaposlenih v Revozu 2105. "To številko neposredno zaposlenih bomo dosegli," je povedal Haettel.

renault-twingo.1422523897.JPG.c.960px.jpg

Trenutno sicer dve tretjini proizvodnje odpadeta na novi twingo, tretjina pa na štirisedežni smart, ki je plod sodelovanja z družbo Daimler. "Vendar pa je to razmerje lahko že jutri drugačno, treba je pač vedeti, da se tovarna v celoti prilagaja povpraševanju na trgu," je dejal.

V začetku januarja so se glede na podatke o povpraševanju na trgu oziroma nova predvidevanja glede prodaje v Revozu odločili za prilagoditev proizvodnje, torej prehod z dveh izmen in polovične nočne izmene nazaj na dve izmeni. Prehod bodo opravili v začetku marca, zaradi tega bo ob delo okrog 450 agencijskih delavcev. "Razlog za to, da imamo določeno število napotenih delavcev, je to, da moramo zagotavljati konkurenčnost. In da si danes konkurenčen, moraš biti zelo prilagodljiv tako navzgor kot navzdol," je povedal prvi mož Revoza.

Za letošnje leto načrtujejo pripravo električne različice smarta, v načrtu imajo tudi samodejne menjalnike za oba modela ter izdelavo nekaj omejenih serij ne samo za evropsko, ampak tudi nekatera druga svetovna tržišča.

V letu 2014 je Revoz, ki sodi pod okrilje francoskega avtomobilskega velikana Renault, proizvedel 118.578 vozil, kar predstavlja približno 25 odstotkov več kot v predhodnem letu.

Haettel je sicer v luči tega, da je proizvodna zmogljivost tovarne v Revozu več kot 200.000 avtomobilov letno, še povedal, da je težko reči, kdaj bodo dosegli to raven proizvodnje.

smart-forfour.1422523982.jpg.s.960px.jpg

"Popolnoma smo podrejeni povpraševanju na trgu. Pri twingu zdaj približno vidimo, kakšno je stanje na trgu, za smarta še čakamo, ker so prva prava naročila začela prihajati šele decembra. Ali bi lahko dobili še kakšen nov model, pa je že druga zgodba. Pomembno je predvsem to, da Revoz ponovno najde svojo konkurenčnost, po kateri je bil znan, in to lahko zagotovi tudi nove projekte," je pojasnil.

P1280935.1422523536.JPG.c.960px.jpg

Predstavniki Revoza oziroma Renaulta so predstavili tudi prodajne rezultate za leto 2014 ter načrte za leto 2015 za blagovne znamke Renault, Dacia in Nissan na slovenskem trgu.

P1280977.1422523607.JPG.c.960px.jpg

Direktor Nissana Matevž Rakar v letošnjem letu napoveduje 3,8 odstotni tržni delež Nissana v Sloveniji in prodajo 2.350 vozil, slabo petino več kot lani.

Foto: Miloš Milač, Matej Kačič, Smart

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Okolje & energija
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaNataša Koražija Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ

Po podatkih MOPE so dobavitelji električne energije v letu 2023 prejeli 240 milijonov evrov subvencij, sveženj pomoči gospodarstvu pa je dosegel 395 milijonov evrov.

FINANCE
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah
Finance
NOVA PRAVILA ZA PODJETJA
Simona Toplak Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave
Finance
ZAMUDE S PLAČILI
Teja Grapulin V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave

Podjetje iz Komende ima po poslovni bazi Dun & Bradstreet slabo bonitetno oceno, a pravijo, da položaj razrešujejo.

FINANCE
Kdaj Apple Pay dobijo komitenti Nove KBM in SKB
Finance
NAPOVED
Petra Sovdat Kdaj Apple Pay dobijo komitenti Nove KBM in SKB

Če bi Nova KBM in SKB že bili združeni konec minulega leta, bi bili po bilančni vsoti druga največja banka, po posojilih pa prva: kje so z združitvijo? "Novih prevzemov v Sloveniji ne načrtujemo," pravi prvi nadzornik Nove KBM Imre Bartalan.

FINANCE
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi?
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kako Incom Leone zmanjšuje možnost kibernetskega napada.

FINANCE
Smrt totalitarizmu, svoboda posamezniku!
Finance
MATEJ AVBELJ
Matej Avbelj Smrt totalitarizmu, svoboda posamezniku! 11

V etičnem smislu smo, kot narod, razvalina, v političnem, kulturnem, medijskem in izobraževalnem pa karikatura vsesplošnega sistema negativne selekcije. Zakaj, namesto da bi sodelovali, se borimo proti fašizmu in fašistom, ki je oznaka za vse nenaše, ter za svobodo, menda naroda, v resnici pa vse bolj povampirjenih interesnih skupin.