Avto

Igor Akrapovič razmišlja o gradnji tovarne v Braziliji in v Indoneziji

Slovenija je za Igorja Akrapoviča postala pretesna, tržne priložnosti v Aziji in v Južni Ameriki bi izkoristil z gradnjo lokalnih tovarn

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.01.2015 10:20
Čas branja: 1 min

Lastnik podjetja Akrapovič Igor Akrapovič je lani presegel načrte, ustvaril je 71 milijonov evrov prihodkov in šest milijonov evrov čistega dobička, obenem zaključuje selitev proizvodnje iz Ivančne Gorice v Črnomelj. V roku dveh let želi preseči sto milijonov evrov prihodkov, se še bolj intenzivno podati v avtoposel in obenem izkoristiti priložnosti, ki jih ponujata megalomanska azijski in južnoameriški trg.

akrapovic-igor02-be.1418672584.jpg.n.600px.jpg
Igor Akrapovič gre proti sto milijonom evrov letnih prihodkov, te cilje uresničuje z vse večjo prisotnostjo pri prvih vgradnjah izpuhov za avtomobile in motocikle in prodaji na prostem trgu, podaja se v nove segmente - denimo custom motociklov v ZDA, razmišlja tudi o novi nizkocenovni znamki in gradnji tovarne v Aziji in v Južni Ameriki.

Na naše vprašanje o širitvi, nam je odgovoril, da ga partnerji v Braziliji, Maleziji in v Indoneziji že dlje časa prepričujejo o vzpostavitvi lokalne proizvodnje izpušnih sistemov, saj bi ta tudi njim omogočila rast prodaje. "Trenutno razmišljam, da bi dve tretjini izpuha izdelali v Sloveniji, preostanek pa v Indoneziji in Braziliji," pravi Igor Akrapovič in dodaja, da bo pred tem najprej v celoti zagnal in stabiliziral proizvodnjo na novi lokaciji v Črnomlju, saj ne more istočasno delati na več projektih.

Več v intervjuju, ki bo v celoti objavljen v jutrišnji rubriki avto in na portalu [avto.finance.si]

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

10.03.2015
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let 1

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.