Volkswagen je imel v preteklosti zelo ambiciozne načrte v ZDA, saj jim je prodaja vse do gospodarske krize 2009 zgledno rasla. Danes se njihovi načrti zdijo zgolj oddaljen spomin, Volkswagen pa je bil lani eden redkih avtomobilskih proizvajalcev, ki jim je prodaja nekoliko upadla.
Še leta 2007 je Volkswagen v ZDA zastavil prodajo 800.000 vozil do leta 2018. Takrat so tudi največji poznavalci dejali, da bo cilj težko uresničljiv, saj bi moral Volkswagen potrojiti prodajo. Z vsakim prodanim vozilom je Volkswagen skeptikom zapiral usta, na trgu so imeli v Mehiki proizvajano jetto, v svoji ameriški tovarni pa so začeli s proizvodnjo passata. Prodaja se je med leti 2009 in 2012 podvojila na okoli 440 tisoč vozil letno, cilj 800 tisoč vozil v 2018 se je tako zdel uresničljiv.
Kot pišejo pri Automotive news pa je danes vse skupaj zgodovina. Konkurenca se je zgostila, ob tem so Američani obrnili hrbet klasičnim osebnim vozilom, saj je začela rasti prodaja poltovornjakov, športnih terencev in križancev, jetta in passat pa sta tako izgubila še nekaj sape. Volkswagnu je prodaja celo nekoliko padla - lani so v ZDA prodali 367 tisoč vozil - s čimer so se vrnili na nivoje z leta 2011.
Do rasti prodaje tudi z naložbami
Pri Volkswagnu so nekoliko obrnili svoje besede, saj naj bi bilo 800 tisoč vozil del skupnega cilja prodaje milijon vozil letno. Audiju gre dobro, letos naj bi v ZDA prodali 200 tisoč vozil, vendar bi Volkswagen moral prodajo vsako leto okrepiti za sto tisoč enot, kar se zdi na tako konkurenčnem trgu kot so ZDA resen podvig. Padec evra bi jim pri tem sicer lahko pomagal, tu je novi passat, hkrati bodo z letom 2016 čez lužo začeli s proizvodnjo sedemsedežnega SUV vozila.