Škoda fabia combi III je za dober list papirja daljša od svoje kompaktne sestre, v svoj nahrbtnik pa pospravi za 530 litrov raznorazne prtljage. V zadrego tako zlahka spravi za razred večje avtomobile, sploh v času dopustov in družinskih izletov, z njo pa boste zlahka tudi pomagali denimo prijatelju pri selitvi ali prevozu manjših kosov pohištva in bele tehnike, saj s podrtimi sedeži vase sprejme 1.395 litrov.
Osnovna prostornina je najvišja v razredu malih avtomobilov, kjer karavanski fabiji najbližjo konkurenco pomenita Renaultov clio grandtour in sorodna Seat ibiza ST. Mala Škodina velikanka je pri nas že naprodaj po dostopni ceni, za najbolj osnovno različico z litrskim trivaljnikom je treba odšteti najmanj 11.845 evrov, kar je 1.245 evrov manj kot v Nemčiji. Za najbolj prodajani model (1.2 TSI 90 Ambition) bo kupec odštel 13.849 evrov - doplačilo za prtljažno razkošje glede na kombilimuzino znaša 650 evrov.
S svojo obliko fabia combi oči opazovalca znova prepriča v to, da so neatraktivni karavani stvar preteklosti. Prve tri četrtine vozila so na pogled enake kot pri kombilimuzinski različici, kupec tako dobi precej ostre linije, hišno masko in rapidu spaceback ter octaviji combi podobno oblikovan zadek. Novinka se od navadne fabie razlikuje le po podaljšani strehi in seveda konkretnem zadnjem previsu. Zadek krasijo prtljažna vrata, ki se odprejo vse do 190 cm visoko.
Po tem, ko smo si podrobno ogledali nizek nakladalni rob (611 mm od tal), široko dno prtljažnika, njegovo zgledno obdelavo, uporabno dvojno dno (doplačilo 140 evrov) in nekaj Škodinih pametnih rešitev v njem (košara, kljukice za obešanje, širok stranski predal), smo ga založili z našo prtljago. Dva srednje velika kovčka in fotografska oprema sta se v njem povsem izgubila, brez težav bi tako vanj zložili prtljago vseh petih potnikov, kolikor jih fabia combi lahko prepelje. In še bi ostal prostor za denimo kak večji športni rekvizit, manjši ležalnik in podobno.
Škoda fabia combi se tako ponuja tudi kot dober prijatelj rekreativno zagrizenemu paru, družini z majhnimi otroki ali tistim, ki vedno radi s seboj prevažajo raznorazne stvari v slogu "nič me ne sme presenetiti".
Na prvi vožnji vzdolž razkošne francoske riviere in dih jemajočih provansalskih vasic, smo tako spredaj kot zadaj (ravno še dovolj prostora za glave višjeraslih) skušali ugotoviti, kakšen motor bi se potencialni članici družine najbolje podal. Na voljo so tri bencinske (1.0 MPI, dvakrat 1.2 TSI z 90 oziroma 110 konji) in dve dizelski različici (dvakrat 1.4 TDI z 90 oziroma 105 konji), kupec ima pri dveh močnejsih različicah (1.2 TSI 110 in 1.4 TDI 90) tudi možnost izbire dvosklopčnega avtomatskega menjalnika DSG.
Vstopni litrski trivaljnik bo zadovoljil nezahtevne kupce, ki pri nakupu še posebej skrbno obrnejo vsak evro, 75 »konjev« pa seveda ne obljublja čudežev. Dizelski motor je po mnenju kolega iz Siola dober za lagodno vsakdanjo vožnjo in relacije, pri avtocestnih hitrostih pa ga izdaja hrup, ki prodre v potniško kabino ter takrat nekoliko previsoka poraba. Kot idealna izbira se tako kar sam ponuja 1,2-litrski bencinar z 90 »konji«, 160 Nm navora, elektronsko zaporo diferenciala XDS+ (ta izboljšuje oprijem v zavojih) in petimi prestavami (močnejši 110-konjski jih premore šest), izkazal se je kot precej odziven, z mirnim tekom, zmernim hrupom in zgledno porabo - na približno 130 radoživih kilometrih se je za ustalila pri dobrih petih litrih.
Pozna se, da je Škoda znotraj koncerna umeščena nekoliko nižje, nič kaj dosti pa ji niso odrekli, ko beseda nanese na izbrane materiale in njihovo kakovost. Počutje v potniški kabini je zelo dobro, kupec si jo lahko nekoliko popestri, po želji tudi s fotografijo iz družinskega albuma. Razlik v notranjosti v primerjavi s kombilimuzino praktično ni, v dražjem paketu si lahko kupec omisli tudi večji zaslon z navigacijo - za ta namen (poleg drugih aplikacij) je potnikom sicer na voljo povezava s pametnim telefonom s pomočjo funkcije Mirrorlink.
Nova Škoda fabia combi bo nadgradila uspeh, ki sta ga začrtali že prejšnji generaciji - od leta 2000 so jih namreč prodali kar 1,1 milijona. K temu bosta pomagali tudi aktivna in pasivna varnost - fabia HB je med najbolj varnimi avti lanskega leta -, ter prepričljiv seznam asistenčnih varnostnih sistemov (serijsko šest zračnih blazin in sistem za nadzor tlaka v gumah, sistem večnaletnega zaviranja, opcijski sistem za preprečevanje naleta s funkcijo samodejnega zaviranja, pomočnik pri speljevanju v klanec, opozorilnik za utrujenost voznika.')