Avto

Oplovi dizli bodo po novem šepetali

Športni terenec mokka je dobil nov 1,6 litrski turbodizel s sto kilovati, insignia pa dvolitrskega s 125 kilovati, glavni prednosti sta poraba in tih tek

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.01.2015 15:51
Čas branja: 2 min

Nemški Opel intenzivno uresničuje napovedano ofenzivo, ki med drugim vključuje predstavitev 13 novih motorjev do leta 2016, do 2018 pa 18. Zadnja tovrstna osevežitev je doletela mali športzni terenec mokka, ki je dobil sedaj že dobro znani 1,6 litrski turbodizel in insignio z novim

dvolitrskim turbodizlom.

2015-01-22-Opel-Insignia-LDE-Mokka-MDE.1421938167.jpeg.s.600px.jpg
Novi motorji bodo odslej šepetali, ne več ropotali, obljublja Opel, ki je novi 1,6 litrski turbodizel namenil mokki (v ozadju), dvolitrskega pa insignii.

Tehnični poudarki novih strojev

Kaj obljubljata nova motorja in kako so inženirji dosegli prevej ugodnejšo porabo in tišji tek? Pri Oplus so zapisali, da imata stroja turbo polnilnik variabilne geometrije (VGT) in visokotlačni vbrizg goriva preko skupnega voda. Injektorji zmorejo vbrizg goriva s tlakom do 2000 barov in 10 vbrizgov na delovni takt motorja. Vse to zagotavlja veliko moč, izboljšano razpršitev goriva in učinkovito mešanje hlapov goriva z zrakom. VGT v motorju Insignie je opremljen z elektronsko vodenim sistemom spreminjanja geometrije turbine, s čemer je njegova odzivnost povečana za 20 odstotkov, v primerjavi turbinskim polnilnikom z vakuumskim sistemom za spreminjanje geometrije. Izpušni sistem mokkinega motorja 1.6 CDTI je opremljen s sistemom za prestrezanje dušikovih oksidov (NOx), ki z naknadnih čiščenjem izpušnih plinov, prestreža in odstranjuje (NOx) brez aditivov. V izpušni sistem Insignie pa je za odstranjevanje dušikovih oksidov vstavljen oplov selektivni redukcijski katalizator SCR BlueInjection, ki zmanjša izpuste NOx s pomočjo dodojanja amonijaka.

Insignia prede za pet decibelov tišje

Precej bolj tih in uglajen tek, insignia 2.0 CDTI je v prostem teku za pet decibelov tišja od prejšnje, so obema strojema zagotovile izboljšave pokrova odmičnih gredi nad glavami motorja iz aluminija in na novo zasnovanega oljnega korita ter gredi za izravnavo prostih sil pri dvolitrskem dizelskem motorju.

Pospešek v 10 sekundah, poraba štiri litre

Mokkin novi turbodizel zamenjuje ostareli 1,7 litrski, novinec zmore

največjo močjo 100 kilovatov oziroma 136 konjskih moči, do stotice pa mokka 1.6 CDTI pospeši v 9,9 sekundah in doseže največjo hitrost 191 kilometrov na uro. Povprečna poraba goriva je 4,1 litra, kar je za štiri decilitre manj kot pri starem motorju, cena mokke s tem motorjem pa je 23 tisoč evrov.

Več moči in navora, enaka poraba pri insignii

Dvolitrski turbodizel v insignii s 125 kilovati zamenjuje enako velik stroj s 120 kilovati moči, na vrhu ponudbe pa ostaja že znani motor 2.0 CDTI biturbo s 142 kilovati. Nov stroj poleg visoke moči ponuja največji navor 400 newtonmetrov med 1.750 in 2.500 vrtljaji na minuto, poraba je ostala enaka - 4,3 litre, največja hitrost se je povečala na 225 kilometrov na uro, pospešek do stotice pa traja devet sekund. Cena osnovne insignie z novim motorjem je 26.410 evrov brez upoštevanih popustov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

05.06.2014
25.03.2014
08.10.2013
18.02.2014
03.09.2013
19.02.2015
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Avto
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Kot kaže, bo spet uspešna, a na vse bolj skromni osnovi razreda klasičnih limuzin in karavanov, ki se umikajo športnim terencem.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)